Ik kom er net achter dat Sander en Jouke maar 5 kilometer van elkaar vandaan wonen.
Hilda en Tsjitse ![]()
Gerben heeft een nieuwe werknemer gevonden
Ik liep beetje achter, maar mijn hart jongens. Hans en Anette ![]()
Ik kijk nu pas maar ieder moment dat rob wendy kusjes geeft zit ik echt met samengeknepen billen en kromme tenen van de ongemakkelijkheid
Hahaha hij bedoelde hier ‘zich’ (Sander).
Friesisme
Ik vond Hans een paar afleveringen geleden echt te lomp en de gesprekken daar nietszeggend, maar hoe is deze man omgedraaid zeg! Volgens mij is ie zo gezellig. En zo lief hoe hij op het laatst zei toen ze foto’s aan het kijken waren op Annette’s telefoon: ‘ik ben zo blij’ ![]()
Jouke vond ik ook geen zak aan en is ook echt best heel gezellig geworden. De liefde doet ze goed!
Wie zijn er nog bij elkaar tijdens de reünie?
- Jouke en Karlijn
- Hans en Anette
- Rob en Wendy
- Evert en Maud
- Janine en Sander
0 stemmers
Maximaal twee opties? ![]()
Poll maken going wrong
Fijn dat Rob even aan Wendy uitlegt wat ze nodig heeft. Echt, run while you can
Sander is echt een gouden vent. Ik hoop zo dat Janine dat ook ziet
Ik probeer Janine en Sander te
manifesteren
met m’n stem
Evert Santegoed heeft diepduikende research gedaan en z’n journalist opslag gegeven voor deze hint:
@Reflect k denk dat Maud zichzelf heel goed kan vermaken. Die verzint het wel, honden uitlaten zou ze daar in principe net zo goed kunnen.
Maar dit artikel is oud? Van 18 april, voor de keuze op tv is geweest. Is hier ook besproken.
Overigens ben ik het eens dat Maud zich prima kan vermaken. Ook in Heemstede lijkt mij haar geen feestbeest die veel mensen om zich heen heeft. En de lijkt mij ondernemend genoeg om iets te vinden dat bij haar past. Verder is ze ook wel een match omdat ze hardop analyseert. Dat helpt stille Evert ook weer met woorden vinden.
Snap ik, maar dit is zo lang geleden opgenomen dat ik er op vertrouw dat ze bij de reünie (4,5 maand na de opnames hoorde ik) nog wel bij elkaar zijn
Ik heb de laatste 3 afleveringen niet gezien, maar alles in dit topic gelezen. Het is echt bijna alsof ik weet hoe de afleveringen gingen
ik mis nog steeds @Evert met haar janine uitspraken. Waarschijnlijk kan ik ze deze week sowieso terugkijken. Maar ik denk dat ik dit topic alleen al lezen leuker vind dan de afleveringen zelf.
Maar eigenlijk verdient Sander dan toch ook een wat meer ‘sparkling’ enthousiast meisje, wat zij echt totaaaal niet is
Voor de webserie kijkers, die Joost is toch ook wel echt een hark
in het begin leek hij me nog wel oké
(Die Ilona ook wel een beetje vaag trouwens met d’r matje)
Net terug gekeken, maar dat shot van Rob en Wendy in het reuzenrad: dat is toch gewoon aanranding? Er is precies nul consent maar Rob drukt gewoon zijn zin door met die kus. Werd er echt naar van.