Wel echt een praaaachtige plek daar bij Claudia zeg
Wvttk
Bob heeft nu alweer commentaar op de gespreksstof, bij de speeddates ook al. Ben benieuwd of dat matcht bij Claudia
Volgens mij boteren René en Bob totaal niet.
Hopen dat Haico gaat zoenen. Gegarandeerd mooie beelden.
Hahaha en weer hĂš. Met het tanden poetsen naast Robin, kijkend naar haar en met het eten tegenover haar.
Wellicht worden we voor de gek gehouden en zijn er ook genoeg shots met de anderen, maar afgaand op wat ik zie zou ik zeggen dat hij zijn keuze al heeft gemaakt.
Nou echt idd!
Die man (Bob) lijkt op die van vorig jaar met die gitaarâŠ
Haico: Ellie Lust hoop ik, vind haar het leukst
Claudia: weet ik niet. Ik vind Bob wel een beetje ongeduldig. Joh je bent er net een halve dag, geef het ff de tijd om tot het gevoel te komen. Ik denk dat hij er uit gaat.
Bernice: Ype Jakob of die jongen die ze van vroeger kent. Die gaat kiezen voor praktisch/bekend en die blonde jongen gaat haar te gesloten vinden
Richard: Geen idee
Piet: ook nog geen idee
Ik denk dat Bernice voor die Johan gaat, lekker makkelijk want die kent ze eigenlijk al.
Wat was het weer knallend saai
JA!
Mijn man gaat voor een week weg dus ik zei zullen we nog even boeren kijken nou dat was een welbesteed uur haha
Ik vind die Haico aandoenlijk met zijn ja ik vind dat wel moeilijk maar ik praat er toch maar over. Bijzondere vraag ook zo midden tussen het melken en die andere dames stonden een meter verder dacht ik te zien
Het verbaast me dat veel denken dat Bob eindigt met Claudia. Ik dacht echt wat te zien tussen haar en René. Paul zou ook een match kunnen zijn, al denk ik dat het praktische (thuiswonende dochter, drukke baan) Claudia in de weg zal staan. Bob is denk ik te gevoelig voor haar.
âDoor naar boer nummer twee. Robin is dol op het buitenleven en woont in het centrum van Nederland. Naast een grote stad. Niet in een grote stad, want dat vindt ze maar niks. Ze ging twee jaar geleden nog met de bus naar de stad, maar dacht toen âoh neeâ. Ze vond Richard een leuke man en⊠Oh ja, Richard. Het ging hier om Richard, niet om Robin. Ik was even in de war omdat Robin meer in beeld was dan onze Ries. Waarschijnlijk heeft de montagemedewerker van het programma een oogje op Robin.â
Leuke samenvatting weer van Rick Evers
Elke keer dat zij uit beeld is en praat denk ik dat ze Yvon is.
Haha ik denk totaal anders!
Haico met Ellen
Claudia met Rene
Piet met Gea
Richard met Marlies (of Robin)
Bernice met Yorick
Bob vind ik helemaal niet bij Claudia passen, werd een beetje kriebelig van hem en hoe hij wilde bepalen waar zij over moest praten ofzo.
Ik moest echt kinderlijk hard lachen om âYpe en Jacobâ
Richard had bij de dagdate voor mijn gevoel 3 Robinâs en ik dacht dat hij die allemaal zou kiezen. Dus nu er twee totaal anderen bij zitten weet ik het nog net zo niet
Omg