Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Volgens mij zijn er weinig logees die tevreden zijn tot nu toe :joy:

Het kan natuurlijk aan de montage liggen, maar ik vind dat de mensen zo weinig van elkaar willen weten. Zowel niet van de boeren naar de mannen/vrouwen, maar ook niet andersom. Die stiltes, niet te doen.

9 likes

Echt bij Bernice, tenenkrommend. Gelukkig praten ze bij Haico wel wat meer, hij is ook geïnteresseerd in zn logees.

5 likes

En de gesprekken zijn ook zo saai. Of het gaat over het boer zijn of hoe de mannen/vrouwen het voor zich zien om hier te gaan wonen

1 like

Haico lijkt me echt een prima gast. Snap niet dat hij nog maagd is. Misschien vroeger extreem verlegen geweest?

6 likes

Ja precies, zo zakelijk ook. Praat gewoon even leuk met elkaar, maak een grapje en doe niet alsof het een sollicitatie is.

2 likes

Denk dat ik Gea de sympathiekste vind van de 3.

21 likes

Wat was dat voor hijggefluister over die koffie haha

14 likes

Wet dus seven dees mien

Waarom stelt Richard alle vragen aan Robin??

6 likes

Weer dit gesprek :sleeping:

1 like

Omdat hij haar wil

3 likes

Ja wilde ik net zeggen. Het lijkt alsof hij alleen maar met haar praat. Over die andere twee meiden weet ik niks. En je ziet ook geen blikken van hem naar die anderen. Kan de montage zijn.

1 like

Die Eugenie vind ik zo’n irritant mens. Hoop dat zij als eerste weg moet

28 likes

Je hebt toch wel nagedacht over of je jezelf ziet emigreren voor je op Jeroen in Slowakije schrijft. Deze lopen in nl ook rond hoor.

19 likes

Neee juist lekkere irritainmenr

Ja ik ook. Kan ook zijn dat die hele klik met Piet die zij voelt alleen in haar hoofd zit. Vraag mij af of die andere twee dames genoeg tijd hebben met hem.
En ik vind Marijke wel een leuke meid. Ze kijkt heel vrolijk uit haar ogen, lekker sportief. Vlotte meid.

1 like

Ja ik ook! Snap alleen niet zo goed wat haar motivatie voor Piet + Duitsland is

2 likes

Als zelfs Yvon meldt dat het stroef gaat…

8 likes

Welke diepte, Johan???

6 likes