Ik mis de BZV Sufjan Stevens era
Da is dr of da is dr net!
Ah volgende week is Yvon er weer
Bertie
Ik wil dat Richard eruit gaat volgende week
Onee dat is de boer jammer
Ik vind hem eigenlijk nog verrassend leuk. Ben nog steeds verbaasd dat mensen hiervoor bereid zijn om alles achter te laten, maar hij doet het niet slecht
Mis deze era
Ik ben ooit begonnen met seizoen 5 en daar zat wel wat drama in. Vrijwel elk seizoen had wel bijzondere kandidaten of aparte boeren. Dit seizoen vind ik tot nu toe een beetje tam en saai helaas.
Alle seizoenen staan trouwens op NPO plus!
Soort van hot booktok door lean poging?
Ja er was altijd wel een boer voor wie je bleef kijken en of waar je heel benieuwd was hoe het ging eindigen.
Nouja misschien komt het allemaal nog. Komt Bernice helemaal los na een interventie van Yvon.
Ahh ik hoop dat Bernice nog wat los komt, maar weet niet zo goed of het alleen onzekerheid en zenuwen zijn of leeftijd/gebrek aan levenservaring is.
Hopelijk komt er na de eerste eliminatie wat meer spanning en gevoel los, maar dat komt eigenlijk altijd wel goed bij bzv
Ik denk sowieso allebei, wel meer het ontbreken van levenservaring dan de leeftijd
Welke aflevering moet ik hebben voor het mangomoment? Klinkt als gouden televisie
Seizoen 9 aflevering 10.
Boer Olke in dat seizoen is ook de moeite waard maar vooral vanwege de vrouw die hij uiteindelijk kiest.
Ik ben te benieuwd wat je hiermee bedoelt want snap dit niet en ik kijk BZV en luister Sufjan
Volgens mij zijn de buitenlandse BZV’s altijd wat minder populair dan de Nederlandse
Er was een seizoen of een paar waar ze vaak sufjan stevens als achtergrondmuziek hadden! Chigago enzo.
Oh helemaal niet door gehad!
Vaak was dat de compilatie in de laatste aflevering volgens mij. Kan het me goed herinneren omdat ik me in 2009/2010 suf gegoogled heb naar Chigaco
Ik vond Nouk van Haico superknap, ze leek een beetje op Angelina Jolie