Zij houdt dat bier ook zo theeachtig vast
Hahahaha ja net als die heksenvrouw van Walter
Oh god Jasmijn die weer iets kwijtmoet
Zeker weer verongelijkt over iets
Ype die guitige flirty blikken wierp over de rand van z’n speelkaarten
Kreeg er de kriebels van.
Wauw inderdaad, prachtige plek
Was het weer vergeten en nu staat de aflevering alleen beschikbaar op npo plus (duurt denk ik een uur ofzo voordat ‘ie volledig beschikbaar is?) irritaaaant
Als jij zou moeten schrijven op een van de boeren:
- Richard
- Piet
- Claudia
- Haico
- Bernice
0 stemmers
Zou het extra saai zijn omdat we net B&B vol liefde achter de rug hebben? Vergeleken met dat circus is BZV natuurlijk niet heel spannend
De internationale seizoenen doen het altijd minder goed dan de Nederlandse. Ik denk dat de meeste internationale boeren ook gewoon zo gewend zijn om alleen te zijn dat ze daarom minder affectie tonen. Bernice die vlucht gewoon voor die mannen. VInd het eigenlijk een beetje asociaal van haar dat ze niet eens de moeite lijkt te doen om het naar hun zin te maken daar. Neem ze een keer mee ergens naartoe. Maar ze liet ze in haar huis en zij ging naar haar ouders. Ik snap wel dat ze er ongemakkelijk van wordt dat twee mannen die ze blijkbaar toch niet zo heel leuk vindt verliefd op haar zijn, maar doe op z’n minst normaal en leuk.
Ik vond het juist goed dat Jasmijn aangaf bij Haico dat ze voelde dat ze geen kans maakte, dat was het spannendste moment van de aflevering. Ondanks dat ze stil is is ze een van de weinige die directe vragen durft te stellen (ook met zijn bandana). Ik vind Ellen totaal niet bij Haico passen, vind haar veels te stoer voor hem.
En ik vind Richard steeds leuker worden, hij doet echt zijn best om er wat leuks van te maken. Hij kijkt nog steeds heel de tijd verlekkerd naar Robin, maar misschien gaat hij toch wel voor die andere en willen de makers ons op het verkeerde spoor zetten.
Claudia, wat is zij ongemakkelijk zakelijk zeg. Als zij praat dan doet mij dat denken aan de lege gesprekken die ik op de verplichte werkborrel heb.
En Piet gaat sowieso voor de Duitse vrouw, hij zei al dat hij verliefd was bij de dagdate vind die twee ook erg bij elkaar passen.
Ik kan me dus best voorstellen dat zij echt zo’n fysieke aantrekkingskracht voelen maar dan mentaal niet echt matchen en hij daar nu al over in de war is
Ben ik trouwens de enige die zo’n beetje elke aflevering wel een keer denkt: hé, dit is wel erg vies/slordig/lelijk ingericht voor een B&B – O NEE het is BZV, hèhè
- Nee, dit gebeurt mij ook
- Ja, BZV is BZV en B&B is B&B en ik ben nooit verward
0 stemmers
Oeps, verkeerd gestemd. Maar dit dacht ik ook toen Claudia in dat zwembad lag
Zo net ff teruggekeken. Ik vind zowel Jasmijn als Bernice echt zo’n zeurgezicht hebben. Jasmijn voelt te gecompliceerd voor Haico maar Ellen te stoer. Ellen leeft wel echt en zou leven in de brouwerij (boerderij, hehe) brengen, maar is meer een soort beste vriendin ofzo. Al vind ik haar oprecht een hele lieve en leuke vrouw!
Richard staat me minder tegen dan aan het begin. Hij kan lomp zijn heb ik het idee, maar ik vind zijn stukjes het minst erg om te zien.
Claudia vind ik helaas heel zakelijk. Net alsof je een soort stagebegeleidster hebt ofzo. Maar ook wel weer een lieve en mooie vrouw. En een teringgroot huis, jeetje.
En Piet kiest denk ik voor de Duitse vrouw. Al is die ander ook heel lief en leuk!
Ik vind Jasmijn gewoon in álles een zeur, zo zwaarmoedig komt ze over
Ik vind Ellen ook echt de leukste en ik denk degene waar je gewoon goede gesprekken mee kunt voeren en die inderdaad wat gezelligheid meebrengt. Maar ik vrees dat Haico gewoon een jonge vrouw wil (die ook nog eens niet onaantrekkelijk is) waar hij nog een gezin mee kan stichten, en dat Jasmijn het dus wel gaat worden (en dan binnen een jaar zwanger is oid)
Ja ze zou echt op dit forum passen haha
Ik moet nog terugkijken van vorige week, vind het zooo saai steeds dat ik er geen zin in heb haha. Hoop op snel meer drama
Haha misschien zit ze hier ook wel en leest ze mee in dit topic
Ik hou m’n ogen open voor de post die haar vergelijkt met Margot Robbie.