Bernice geeft aan dat ze zich meer op haar gemak voelt bij Ypke…het kan ook zijn dat ze minder nerveus van hem wordt. Maar of dat perse goed is in haar situatie vraag ik me af. Ze vindt het allemaal super eng, maar ze is wel op zoek naar een partner en ik ben er ergens bang voor dat ze nu vlucht naar “veilig”.
Ik vind het bij Richard al vanaf het begin zoooo duidelijk op wie hij valt. Hij is veel nerveuzer bij haar(naam ff kwijt…van t uitje naar de supermarkt). Zoekt ook bevestiging bij haar en wil weten wat ze van hem vindt. Dat deed hij helemaal niet bij die andere. Maar zij is dus wel veiliger. Ik denk dat wanneer die eerste hem iets meer het gevoel geeft dat ze voor hem gaat, het meteen duidelijk is.
Haico valt 100% voor Jasmijn. Althans lichamelijk. Ik denk dat Ellen het gewoon niet voor hem is, alleen dat hij zich wel realiseert dat zij mentaal beter klikken. Voor mijn gevoel is hij heel erg op zoek naar redenen waarom hij wel voor Jasmijn kan gaan. Ik denk dat hij voor Jasmijn gaat, maar dat dit binnen de kortste tijd voorbij is.