Hahaha ik heb het nog niet eens gekeken maar ik moet altijd zo lachen om deze berichten van jou hoe janine iets uitspreekt. Zo hoor ik het ook echt.
Het is erger dan je denkt: Yvon is in dienst van de boerenlobby.
Ik zie hier wel een hele andere Jouke ineens! Hij lijkt ook wel echt verliefd dus hopelijk wordt het wat met die 2
Shit gemist! Wat voor foto?
Van zichzelf ![]()
Omg ik ga zo stuk om dat akward dansen in het begin bij Rob. Alsof ik mn ouders zie dansen toen ik in mn puberteit zat, zoân gevoel hahaha.
Omg en moet gwn huilen om Hans die voor Annette kiest nawhhh. Zo lief.
En wat geeft Wendy gemixte signalen af? Echt op de bank zegt hij van: we gaan op citytrip en dan zien we of er wat is. En zij: ja of wat er niet is
. Auwtsjj
En waarom doet Janine zo moeilijk. Die Christiaan is echt een saaie doos en past niet bij dr.
Wat een heerlijke aflevering was dit, eindelijk!!
Jouke en Karlijn zie ik wel samen eigenlijk. Gun haar beter, maar misschien doet hij gewoon soms onfortuinlijke uitspraken die dan net op tv komen en ons bijblijven, niemand is perfect natuurlijk.
Hans en Annette vind ik ook heel lief samen. Hoop dat het iets wordt en dat Hans wat vaker gaat lachen!
Rob en Wendy⌠zij gaat dit sowieso afblazen later. Niet elke liefde hoeft natuurlijk op het eerste gezicht te zijn en begint gelijk met knetterende vlinders, maar ik zie het gewoon niet zo tussen die twee?
Evert gaat denk ik voor Nans, maar wat hoop ik toch stiekem dat Maud toch gekozen wordt. Wat een heerlijke vrouw en ze is echt het lichtpuntje van dit seizoen. Geniet ervan hoe open en eerlijk ze is. Wel ongemakkelijk steeds met haar en Evert, hij reageert echt nauwelijks haha
Sander zou zoveel beter zijn voor Janine, hoop dat ze hem toch een kans geeft en op citytrip met hem gaat. Denk dat ze Christiaan leuker vindt qua uiterlijk, maar in die jongen zit echt nul pit (zelfs Janine is bijna pittig vergeleken met hem) en dat wordt niks. Maar eerst wat therapiesessies voor Janine zou ook geen kwaad kunnen denk ik.
Ja Rob âjumpt on itâ en hij had nog zo aan Yvon beloofd dat hij dat niet zou doen⌠Wendy gaat hem zo hard playen na de citytrip.
Omg jongens wat een aflevering om zonder jullie te kijken!
En volgende week @Evert
Nans, kan niet wachten
Yvon Jaspers plaatst instagram reels bij de âstelletjesâ en het is ZO ONGEMAKKELIJK
Oh oeps ik dacht dat ik bij was
volgens mij dezelfde van Hans, Jouke en Rob.
Goor, neukende varkens verdienen ook privacy
Vooral die van Rob
âik ben ook opgewondenâ. Dat hoef ik dus echt niet te weten
Ghazallag!
Ik moet ook al de hele week denken aan die gekke scène bij Rob dat Wendy als een kind bij hem op de bank ligt en ze vervolgens gaan zoenen en Sonja maar een beetje haar spullen loopt te zoenen hahaha
passende letterfout, haha!
Haftag zag!
Amen.
Ik denk vandaag de laatste keuzemomenten, familie ontmoeten en misschien dat wel bekend gemaakt wordt waar ze naartoe gaan
Volgens mij blijven ze allemaal in NL, want het is opgenomen (vlak) voor de laatste lockdownperiode.