Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Omg waterval zoen

19 likes

wow maud en evert

2 likes

Haha Maud en Evert staan natuurlijk ergens te neuzen

4 likes

Rob wordt een drama dus

9 likes

Oh wat erg, die kus van Rob in de vooruitblik…

11 likes

Ik ga out van Jouke in die band

6 likes

Jazeker :taurus::taurus:

1 like

opgesloten in het reuzenrad, had ze maar hard naar huis moeten fietsen

2 likes

‘T wordt nu wel echt leuk

1 like

En janine weer aan t huilen

12 likes

Nou tot volgende week hè moppies

14 likes

In de andere scène zat ze wel lachend op z’n rug

Dus misschien komt het alsnog goed tussen die twee?

4 likes

Nu mij ergeren aan Gerben in de webserie

4 likes

Ik denk dat de redactie dat moment even staged voor een sappig tv moment

4 likes

Haha ik vind de webserie ook echt een aanrader

Hans en Annette zo aandoenlijk :pleading_face: ook dat hotel in Ierland wauw, even een traantje wegpinken en aan iemand denken. Die watervalkus ook volgende week. Zo’n fijn ongemakkelijk programma maar dit soort momentjes ook zo zoet op welke leeftijd dan ook de liefde vinden.

8 likes

Ik kon dit programma niet met jullie kijken omdat mijn vriend te laat wegging, in plaats daarvan liep ik 20 minuten achter maar had ik nog wel 2/3e fles wijn om op te maken en het was echt genieten. Willen jullie allemaal Annette en Hans met me delen samen met hun familie? (Behalve die knappe Sjoerd, die deel ik niet). Zo’n warm nest is echt mijn droom

2 likes

Heerlijke aflevering, wat leuk om Maud en Evert zo te zien. Annette en Hans ook heel aandoenlijk. Wat Karlijn precies in Jouke ziet is mij nog niet echt duidelijk maargoed, ze zien er blij uit samen. Ben heel benieuwd of Sander en Janine het redden samen. Rob en Wendy word niks.

Ugh de hele tijd ‘Spoiler Videoland’ door al die topics. Lineaire tv is niet dood!

8 likes

En het beste: Rob heeft zn gitaar mee op citytrip! Ik hoop op een heel cringe serenade :heart::heart::heart:

2 likes