Omg waterval zoen
wow maud en evert
Haha Maud en Evert staan natuurlijk ergens te neuzen
Rob wordt een drama dus
Oh wat erg, die kus van Rob in de vooruitblikâŚ
Ik ga out van Jouke in die band
Jazeker
opgesloten in het reuzenrad, had ze maar hard naar huis moeten fietsen
âT wordt nu wel echt leuk
En janine weer aan t huilen
Nou tot volgende week hè moppies
In de andere scène zat ze wel lachend op zân rug
Dus misschien komt het alsnog goed tussen die twee?
Nu mij ergeren aan Gerben in de webserie
Ik denk dat de redactie dat moment even staged voor een sappig tv moment
Haha ik vind de webserie ook echt een aanrader
Hans en Annette zo aandoenlijk ook dat hotel in Ierland wauw, even een traantje wegpinken en aan iemand denken. Die watervalkus ook volgende week. Zoân fijn ongemakkelijk programma maar dit soort momentjes ook zo zoet op welke leeftijd dan ook de liefde vinden.
Ik kon dit programma niet met jullie kijken omdat mijn vriend te laat wegging, in plaats daarvan liep ik 20 minuten achter maar had ik nog wel 2/3e fles wijn om op te maken en het was echt genieten. Willen jullie allemaal Annette en Hans met me delen samen met hun familie? (Behalve die knappe Sjoerd, die deel ik niet). Zoân warm nest is echt mijn droom
Heerlijke aflevering, wat leuk om Maud en Evert zo te zien. Annette en Hans ook heel aandoenlijk. Wat Karlijn precies in Jouke ziet is mij nog niet echt duidelijk maargoed, ze zien er blij uit samen. Ben heel benieuwd of Sander en Janine het redden samen. Rob en Wendy word niks.
Ugh de hele tijd âSpoiler Videolandâ door al die topics. Lineaire tv is niet dood!
En het beste: Rob heeft zn gitaar mee op citytrip! Ik hoop op een heel cringe serenade