Ja wat is dat met die woonkamer? Gaat ze verhuizen ofzo? Ze filmden ook niet de keuken enzo.
Ik denk dat ze heel heftig geMarieKondood heeft. Om zo ruimte te maken voor Evert in haar leven.
Ode aan Evert. Ik heb hem gemaakt in Stardew Valley (computerspel). Hij is een chickie aan het regelen en als ze kinderen krijgen noem ik die Maud en Nans.
Stardew
Hebben jullie dit al gezien? Heb hem 3 keer gekeken omdat ik het zo grappig vind haha, ze hebben hier echt wel een leuke chemie en Evert lijkt veel losser. âânet sinterkloasââ
Maud: Wat ben jij toch slĂm Evert
Evert lijkt inderdaad meer ontspannen en hij zegt al meer dan in sommige afleveringen. Echt leuk om te zien. Vind alleen de manier van filmen door Yvon zo irritant in deze filmpjes
Mooi om twee zulke verliefde mensen te zien, het geluk straalt vooral van Maud af. En Evert lijkt ook een stuk losser en blijer.
Met zun grutte witte board, net Sinterkloas.
Ik ben echt fan van die twee
Tijd voor een andere profielfoto?
Ik vind dit ZOOO LEUK, ik wordt er helemaal ontroerd van. Heeft waars ook te maken met dat ik ongesteld ben maar alsnog zoooo leuk. Ik verstond er weer helemaal niks van. Dus echt 3 keer afgespeeld. Dit is zo mijn lievelingskoppel ooit. Zo schattig en ik vond ze samen als stel gewoon op het plaatje ook prachtig.
TEASER
Omg ik smelt! Hoop zo dat ze samen gelukkig worden .
Ik ben echt zo intens gefascineerd door Maud. Heb pas net de aflevering van zondag gekeken maar toen ze bij haar in huis gingen filmen dacht ik echt, oke dit is gewoon een ingehuurde actrice haha. En ook die combi met EvertâŠhet is echt wonderlijk allemaal
Ik ik word gewoon chagrijnig van het feit dat iedereen haar zo leuk vindt
24u met Maud. Laat dat bier maar komen
Haha Yvon er ook zo awkward tussen in.
Ik kan er alleen niet mee dat ze hem nooit laat antwoorden Dan begint ie met zân eerste letter en dan knalt zij er alweer overheen. Dan denk ik MAUD SST hij ging net wat zeggen!!
Ik vind de âwat ben je toch slĂmâ achtige opmerkingen zoals in dat insta filmpje een beetje awkward. Misschien meent ze (Maud) het oprecht hoor, maar het komt op mij over als hoe ik tegen een kind praat wat ik wil aanmoedigen. âWat heb jij een prachtige tekening gemaakt, heel goed!â Voelt niet helemaal gelijkwaardig daardoor.
Volgens mij zijn het vaak 1/2 afleveringen van de citytrips en daarna misschien nog 2? Maar ik heb geen idee haha
Ik ook haha zeker omdat hij niets zegt dat als echt slim kan worden beschreven