Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Als het er nèt is hahaha hooouu op

3 likes

Kunnen de mannen niet samen op citytrip, als leuke afsluiter! Weekendje Sneek ofzo

27 likes

Ik vind het eigenlijk wel stoer, haar keuze! Waarom zou je moeten kiezen. Als het er niet is, dan is dit ook wel het eerlijkst.

Ik denk dat ze heus wel een keer verliefd wordt, maar niet onder deze tv-druk.

21 likes

Bernice moet toch gewoon even een wilde periode hebben kan ze niet een keer naar een jongerenvakantie en daar een beetje ervaring met jongens krijgen al is het oppervlakkig. Dit is toch te heftig voor haar dat iedereen meekijkt, ik heb het idee dat dit niet haar idee was om mee te doen.

9 likes

Dacht ik ook al. Denk dat ze gewoon op haar eigen terms iemand moet ontmoeten. Goed dat ze het ook niet meer forceert.

2 likes

Het is ook helemaal oké als het gevoel nooit gaat komen of pas in een latere fase in je leven.

15 likes

Die jongens zijn echt wel lief hoor en reageren heel volwassen. Ze proberen haar nog steeds te troosten en haar moed in te praten.

19 likes

Plottwist, de twee mannen mogen op het uitje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bernice heeft een soort fantasie voor zich die niet realistisch is denk ik. Dat je zo ineens verliefd bent en wordt zonder er wat energie in te steken. Ze hoopt dat Prince charming zo het erf op komt lopen denk ik.

5 likes

Precies ze is pas 23 ook waar hebben we het over

7 likes

Op z’n witte paard

1 like

Kniebroek kan niet ontbreken

5 likes

Ik ben wel heel benieuwd wie nou in die kernisattractie zat in de preview voor deze aflevering

Met Paultje :neutral_face:

3 likes

Fries mag ook denk ik

2 likes

Ik geloof clau niet ze doet ineens zo overdreven

4 likes

Sexloos

2 likes

Ik vind Claudia haar reactie elke keer zo gemaakt. “Ik mag met Paultje”. Het voelt niet oprecht ofzo

12 likes

Piet en Anke in die boot, echt leuk

16 likes

Foxtrot ja idd

2 likes