Haico ziet eruit alsof ie doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt.
Dat gebak hadden we ook in het restaurant waar ik werkte toen ik 15 was. Echt vies en sponzig ahhaha
Goh
Heb zo het gevoel dat jasmijn inmiddels spijt heeft dat ze niet eerder eerlijk is geweest…
Zitten ze ook nog een salade te eten wat een ellende
Ik stel mn mening over Robin wel bij trouwens. Ik zie nu wel een goede kans voor hun!
Allebei een bodywarmer lol
Haico slooft zich even uit hoor haha
Hij blijft optimistisch
“Je armpje” daar
Richard en Robin zijn wel echt leuk samen. Ik vond Robin vorige week nog een beetje gereserveerd, maar dat is nu weg
Hahaha Haico
Doet me denken aan Brett of Jason uit selling sunset die spontaan die bel in klom
Ik snap Jasmijn echt niet waarom was zo dan zo jaloers en boos toen hij Ellen aandacht gaf. Ik snap best dat je niet direct samen op een kamer wil maar doe dan je best. De vakantie in Slowakije ziet er echt leuk uit, denk nu dat het wel goedkomt met Robin en Richard. En dan te bedenken dat hij haar weg wilde sturen omdat ze vegetarisch is, gelukkig heeft Yvon hem overgehaald. Arme Haico, die dacht het gaat eindelijk gebeuren. Hij heeft gekozen op gevoel en hij had kriebels voor Jasmijn dus ik snap wel dat hij niet voor Ellen heeft gekozen.
Ik wil ook van die glijbaan
Die kop van Piet als hij achter Anke aan loopt
Anke is echt leuk
Ik wil een tante Anke of zo.
Anke en Piet doen me soms echt denken aan m’n ouders
Hahaha Wilde dit ook komen posten. Echt een anwb stel.
Op haico na wel geslaagde city trips!
Zij wil echt zoenen haha