Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Haico ziet eruit alsof ie doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt.

31 likes

Dat gebak hadden we ook in het restaurant waar ik werkte toen ik 15 was. Echt vies en sponzig ahhaha

1 like

Goh

1 like

Heb zo het gevoel dat jasmijn inmiddels spijt heeft dat ze niet eerder eerlijk is geweest…

13 likes

Zitten ze ook nog een salade te eten wat een ellende

2 likes

Ik stel mn mening over Robin wel bij trouwens. Ik zie nu wel een goede kans voor hun!

24 likes

Allebei een bodywarmer lol

5 likes

Haico slooft zich even uit hoor haha

4 likes

Hij blijft optimistisch

“Je armpje” daar :nauseated_face:

8 likes

Richard en Robin zijn wel echt leuk samen. Ik vond Robin vorige week nog een beetje gereserveerd, maar dat is nu weg

19 likes

Hahaha Haico
Doet me denken aan Brett of Jason uit selling sunset die spontaan die bel in klom

5 likes

Ik snap Jasmijn echt niet waarom was zo dan zo jaloers en boos toen hij Ellen aandacht gaf. Ik snap best dat je niet direct samen op een kamer wil maar doe dan je best. De vakantie in Slowakije ziet er echt leuk uit, denk nu dat het wel goedkomt met Robin en Richard. En dan te bedenken dat hij haar weg wilde sturen omdat ze vegetarisch is, gelukkig heeft Yvon hem overgehaald. Arme Haico, die dacht het gaat eindelijk gebeuren. Hij heeft gekozen op gevoel en hij had kriebels voor Jasmijn dus ik snap wel dat hij niet voor Ellen heeft gekozen.

14 likes

Ik wil ook van die glijbaan

5 likes

Die kop van Piet als hij achter Anke aan loopt :joy:

9 likes

Anke is echt leuk :heart:
Ik wil een tante Anke of zo.

11 likes

Anke en Piet doen me soms echt denken aan m’n ouders :joy:

7 likes

Hahaha Wilde dit ook komen posten. Echt een anwb stel.

7 likes

Op haico na wel geslaagde city trips!

10 likes

Zij wil echt zoenen haha

1 like