Ik heb geen ervaring met online daten. Maar kan me wel voorstellen dat het minder benauwend is om casual wat berichten via Insta te sturen, waar je zo weer mee kunt stoppen, dan dat er meteen een hele dagdate, logeerweek en citytrip aan vast zit.
Ik vond het een supersaai seizoen maar de uitkomst is wel echt heel leuk, kreeg echt een brok in mijn keel bij de beelden van Claudia en Paul. Zo gelukkig samen. En zo lief dat Claudia iedereen een knuffel ipv hand gaf op de reunie
Dit is wel de Speld he, als in een satire nieuwspagina? Dus dit artikel zou ik niet serieus nemen
Haha oh sorry ik had niet door dat je reactie sarcastisch was Je weet het maar nooit tegenwoordig he
Tijd voor koffie
Haha omg ik heb dit stuk 5x gelezen en snapte er echt helemaal niks van, vet raar artikel haha. Zie ik ineens dat het van de Speld is
Nohhh ik had hen zo een ‘happily ever after’ gegund.
Omg
? Achter wie ga je aan, Haico of Ellen?
Ahhh wat jammer!
Dan ga ik toch voor Haico, ik vind Ellen echt heel onaantrekkelijk
Wat een onnodig onaardige opmerking
O ik wilde er niemand mee kwetsen, bedoelde alleen te zeggen dat zij mijn type niet zou zijn. En vind het heel jammer dat Haico en Ellen uit elkaar zijn
Ik stond net bij de Karwei en dacht ‘waar ken ik die vrouw nou van?’ Was het Gea van boer Piet. Wat een vrolijke vrouw zeg!
En ze is niet de eerste toch? Famke, uit een oud seizoen, doet ook iets met BBB geloof ik. Blijkbaar inspireert het.
kan ze Caroline misschien wat advies geven
Europarlementariër bij de bbb lijkt mij nog steeds wel leuker dan bij Basti op de witlofboerderij
Edit; Elise heeft blijkbaar al 1.5 baby?
Femke idd. Zelfde type persoon een beetje als Milou ook volgens mij
22 september is de voorstelaflevering voor het nieuwe seizoen weer!
Dit jaar wordt het geen populariteitswedstrijd en gaat het niet om wie er het meeste brieven heeft. In de voorstelaflevering zitten 6 boeren en die komen ook in het nieuwe seizoen.
Nooooo
Dit meen je niet