Trouwen???
Hoeveel tijd zit er tussen einde opnames en de reünie?
Ach Jan wat ben ik blij voor hem
3,5 maand? 4?
Drie maanden ofzo?
4 maanden zeiden ze volgens mij aan het begin?
De tering hahaha. Leuk voor ze hoor maar dit is echt de grootste 180 graden ooit
Inderdaad van tweede keus naar aan het altaar
Hahah aww Jan en Dorien
Ben benieuwd of iedereen nu nog steeds samen is
Jan denkt denk ik gewoon “snel ring erom voordat ze weer weg rent”
Zou zij hem hebben gevraagd, of hij haar?
Net het filmpje van Kylie gekeken en wat heftig voor haar, ik denk dat ze wel echt haar best heeft gedaan.
Zo leuk dat Jan gaat trouwen en toch kriebeltjes heeft gekregen na een kusje. Gun hun echt een leuk leven samen. En vind dat ze er echt goed uit zag. Lekker kleurtje in het haar en vlottere kleding aan. Mag ook gezegd worden.
Wat vertelt ze in het filmpje?
Dat het na de citytrip steeds leuker werd en ze echt wat voor Julius ging voelen. En op het moment dat ze haar muur liet zakken en uitsprak dat ze hem leuk vond beantwoordde hij dat niet en is ze daar heel onzeker van geworden.
Leuke aflevering! Ik was toch wel verbaasd om John en Eileen niet samen te zien. Had gedacht dat ze het wel iets langer zouden volhouden. En Jan! Wat enorm leuk, ik hoop echt dat ze samen heel gelukkig zijn
Deedry en Roy zagen er zo vreugdeloos uit, waar is het enthousiasme? Ik zie vooral enthousiasme voor vuilniszak jassen en heb er niet zoveel vertrouwen in.
En hoezo gaat Eileen nog naast John op die bank zitten? Vind ik echt een beetje raar
Love hoe Dorien is opgebloeid, met haar kekke leren broek
Hahaha ja en ik ging expres haar naam hier niet zeggen omdat ik het niet wilde spoilen voor jullie ![]()
![]()
Maar ik vind ze echt heel leuk samen! Sn ik ben toch ook wel verbaasd over sjon en Eileen! Ik had wel verwacht dat daar meer in zat.
Vond al haar jassen al zo afzichtelijk maar die jas op de citytrip was echt het toppunt.
Misschien zijn Deedry en Roy als de camera uit is wel heel anders maar ik kan me bij haar gewoon niet voorstellen dat zij een persoon is die spontaan een knuffel en een kus geeft oid.
Wel sneu voor Eileen, maar was wel te verwachten. Hij vond elkaar 1 keer in de 2 weken zien wel prima. Dat is toch heel weinig als je naar elkaar toe wilt groeien en een toekomst wilt opbouwen.
Mijn hoofd had trouwens op een of andere manier ( denk omdat ze juf is) geregistreerd dat Ciska 3 kinderen heeft. Maar dat is dus helemaal niet zo?
Love Ciska overigens