Boer zoekt vrouw

Ik ben als voorpret op zoek naar iets maar kan het niet vinden! Een Luckytv van dat er een kandidaat volgens mij wil vertrekken en dat Yvon er met loeiende sirenes heen gaat en dat er een voiceover roept van YVON JE MOET ER NUUUU!!! HEEN!!!

Heb dit: https://luckytv.nl/afleveringen/?q=boer+zoekt+vrouw al uitgeplozen maar geen succes
Pls help

Oja het was volgens mij nog toen ze in dat VW busje reed

3 likes

Ik bedenk me nu hoe grappig het zou zijn als VerleidsterVera bij ikbenvegansindsikstudentben-Vera en persoonlijkheidloze-Froukje zou zitten. Ik bedoel die combi. Hoe geweldig. VerleidsterVera: ā€˜ik heb geen drugs nodig om het leuk te hebben, dus ik voel jullie helemaal meiden’.

2 likes

Hahahaha niet gevonden maar wel deze

4 likes

Yayyyy bijna weer BzV, ik zit er klaar voor.

Ik erger me elke week dood aan de enorm gele tanden van Jelte, het is net alsof 'ie blokjes kaas in z’n mond heeft in plaats van tanden :sob: :sob: :sob: . is anderen dit ook opgevallen?

6 likes

Iedereen is altijd zo tandfoob

Tis me niet opgevallen

2 likes

What has been seen, cannot be unseen haha. Ben benieuwd of het je straks opvalt, normaal ben ik ook niet zo tandfoob, maar hier kon ik niet omheen

Ben benieuwd hoelang het straks gaat duren voordat ik afgemeld wordt :joy:

4 likes

Ga ik al aan de wijn?

2 likes

Ja! Ik ga ook

2 likes

Hoezo is dit een vraag

5 likes

Ik zou willen dat ik wijn had ga! nu! pak wijn!

2 likes

Het is een halve fles moet ff goed doseren

1 like

Ik heb de mijne al ingeschonken

Helemaal stuk om dat Lucky TV filmpje ( kende hem wel maar was hem vergeten).

Ik ben die compilatie aan 't kijken om het fragment te vinden wat @Gelatelli bedoelde hahahaha ga stuk

2 likes

Neem ruim

3 likes

Het idee maakt me BOOS

3 likes

Ik kom er net achter dat ik nog maar een half glas heb :sob:

Omg wie zag die Girav ( met een V) reclame? Waar slaat dat op.

Oeps mn chips is nu al op

4 likes

:broken_heart: