Hoogtepuntje van m’n week hoor, bedankt allemaal 
Omg is dat weer begonnen
Nou was me toch weer gezellig jongens.Nu overschakelen naar MTV voor EOTBDD,joe.
Ja 21.30 op MTV!! Wel double Dutch
oooh joh! Toen vond ik het zo saai, dat ik mijn aandacht er niet bij kon houden.
Precies waar ik van hou
Same
Dat heb ik bij Bridget Jones ook en ik vind haar daar op lijken
Yessss webserie is weer online. Willem blijft briljant.
Ze begroeten elkaar met een hand en hij doet steeds zijn handen in zijn zij.
Omg jaaa goed idee!
Ik vond het wel leuk om te zien hoeveel opener Annemiek en Jelte ineens werden. Ze voerden zowaar een gesprek ipv hun gebruikelijke 1 opmerking en vervolgens een sarcastische opmerking terug gesprekken. Annemiek vroeg zelfs of Jelte vond dat ze meer interesse oid moest tonen. Ik zat met open mond te kijken haha. Misschien is ze toch gewoon zo bot uit ongemakkelijkheid.
Ahh die date van Johan is cute.
En Frans komt eindelijkkk volgende week langs in de webserie. Werd tijd.
Ja!!! Omg bedankt hahaha
Hele andere context maar goed
Elke keer als een kandidaat zegt dat ze weg wil dan hoor ik in mn hoofd YVON je moet er NU op af
Jaa dit hoop ik ook heel erg! Er leek wel in een keer een knop om te gaan bij haar ofzo? Stom nu weer een week wachten 
Huh ik kom er nu achter dat Jan en Bastiaan even oud zijn, allebei 36.
Bastiaan had ik niet ouder dan 30 geschat en Jan toch zeker wel 45.
Jan is nog maar 36? Wow wat is er met hem gebeurd dan, hij lijkt wel 10 jaar ouder inderdaad. Ook gewoon in z’n hele doen en laten
Voorspelling:
Vera blijft zich uitsloven met strakke broeken en totaal onpraktische schoenen voor op een boerderij, Geert kiest haar, waarna Vera aangeeft dat het niet wederzijds is omdat Geert haar sPiritUaLiteIt niet echt begrijpt (maar hey ze heeft tenminste wel ‘gewonnen’)
Annemiek kiest toch Jelte omdat hij hard to get speelt en al haar vriendinnen inpalmt en ze toch gaat inzien dat een kerel met paardenkennis en Rob Geus schoenen (ik heb Eriks schoenen niet gezien maar moeten toch wel Rob Geus schoenen zijn) geen voordeel is in een relatie
Hahahaha heb hem helemaal gekeken
Die voetmassage ’ wat heb je koude teentjes’