Nou annemiek kan weer lekker in de ochtend alleen zijn met haar ochtendhumeur
Wtf?? Die meid is gek. Wees gewoon eerlijk, kom niet met zo’n kutsmoes over afstand. Mijn god ik zou echt kwaad zijn als ik Eric was.
Door die vlechtjes lijkt Vera net een geile tiener
Annemiepert doet haar naam echt helemaal eer aan
heb je 600 gegadigden, krijg je dit. Ik denk toch dat het moeilijk is dat haar vriendinnen haar brieven hebben geselecteerd.
Ben wel echt blij dat ik die wijn heb gedronken anders had ik dit echt niet getrokken kolere
Ik heb teveel wijn gedronken om dit te trekken
Had Eric niet gewoon moeten zeggen: hey laten we het proberen? Ik vind jou ook leuk? Fok de toekomst, dat zien we dan wel weer?
Geert wil zo overduidelijk Vera, Vera wil niet en Angela is bereid 2e viool te zijn.
Vind dit echt een beetje sneu voor Erik. Ik kreeg het gevoel dat hij het nog wel even wilde aankijken en proberen. En had ook niet het idee dat hij van plan was om zijn tas te gaan pakken??? Ok doei dan?
Ja, ik denk dat hij nog wat overwhelmed is en dat zij dit besluit al neemt en dat hij er niks tegenin durft te brengen.
Maar eerlijk: dit wist iedereen toch al van te voren? Hoe zag hij dit voor zich?
Ik denk ook dat zij had gehoopt dat hij wel zou zeggen dat hij wel wilde verhuizen
Etgeutdereumdekeusdiemeutikmake
Ja maar hij weet denk ook dat het een smoes is. Als iemand met zo’n kutsmoes zou aankomen zou ik ik ja en amen zeggen en wegrennen. Byeee
god flauwe kus. Nou steek die tong erin
Doe eens gruwelijk zoenen dan geertje
Dat is waar. De passie spatte er natuurlijk ook niet echt van af.
Komt Yvon straks niet langs om te zorgen dat Erik mag blijven? Anders is er ook helemaal geen citytrip voor Annemiek. Of misschien gaat ze alleen haha.
Gatver Blof.
Ik wil best gruwelijk tongen met Geert
Omg nog zo’n zangeres