Nog één keer zo’n zangfragment van Elise en ik gooi m’n tv uit het raam
Waarom lopen de emoties volgende week pas hoog op verdorie geef me drama
Ik denk dat Elize in staat is iemand te vermoorden van wat ik tot nu toe heb gezien
HAHA DAT EINDE
Oja. Hahahah. Maar dat voelde zo leeg want er werden 0 kritische vragen gesteld.
Nou echt hoor!! Ik heb een paar jaar niet gekeken maar het is echt erg dit jaar, voor mijn gevoel waren er vroeger veel meer gevoelens en deden boeren ook wel meer hun best
Hoe kan er in 30 sec preview meer gebeuren dan deze hele aflevering??
Omg zou Yvon gaan mediaten?
STOP GEWOON MET ZINGEN!!!
Door naar Ex on the beach waar mensen wel lekker ordinair tongen
Limburgs
Wat goed dat Yvon dat aan Erik vraagt, zij luistert beter naar hem dan Annemiek.
Dat je ballen teruggebracht moeten worden door Yvon, dat is niet best.
Yvon wil gewoon het programma redden
Kan iemand even kort samenvatten wat er gebeurde met Jelte en Annemiek.
Ik dacht eerst dat ze Erik en Jelte beide had weggestuurd. Maar Erik zit er nog???
Mijn kind werd net even wakker, gevoel voor timing deze
Ik vond dit een spannende aflevering
- Annemiek heeft in twee minuten twee mannen weggestuurd
- Annemiek vond het belangrijker om haar tafel te vegen en bord leeg te eten in plaats van Jelte uit te zwaaien
- Vera zegt: Ik trek Nienke slecht
- Geert Jan betast de billen van Karien
- Donkere Vera is blijkbaar toch niet verliefd op Geert
Annemiek moet gewoon een vent die haar even vertelt hoe het zit en eerlijk tegen haar zegt dat ze normaal moet doen, en die haar alle hoeken van de boerderij laat zien.
Huh welk dialect spreekt Milou? Kan het echt niet plaatsen.
Nou maar hopen dat die preview een beetje klopt en er eindelijk wat actie komt. Dit was echt saai en dacht door de preview vorige week ook al dat er actie zou komen en Annemiek deze keer zou ontdooien en verliefd zou worden op Jelte. Helemaal teleurgesteld nu😫
Nou idd waar is Yvon als je haar nodig bent. Volgende week is het al te laat!!