Boer zoekt vrouw

Vind John ook leuk. Beetje slungelig maar lijkt me wel een hele lieve jongen.

1 like

Ja, dit lijkt ook echt een leuke jongen!

1 like

Ik vind t echt een leuke intelligente jongen ook.

1 like

Ik vind Ronald en John het leukste! Maar de rest van de boeren zijn ook leuk :grin:

Die boer die op mannen valt praat net zoals postbode Siemen

5 likes

Verskrikkelijk

1 like

Huh Delft is vanuit zeeland gewoon 120 km hoor

Ik weet waar hij woont, vanaf daar is het 102 km, dus best een stuk. Langer dan anderhalf uur met de trein. Maarja, dichtbij en ver is relatief


1 like

Haha ik zag een keer een heel leuke vacature ergens in Zeeland en ik woon in Zuid-Holland dus ik dacht dat dat dan dichtbij zou zijn.

Ik wilde solliciteren maar ging voor de zekerheid toch maar even kijken hoe lang het nou reizen was, was en het bleek bijna tweeënhalf uur met de trein te zijn :anguished:

1 like

Ik vond dat verbouwde huis van die ene boer zo mooi!! Vond hem ook echt aandoenlijk dus ik hoop dat hij erin komt haha

4 likes

Haha oh jeetje de stories op Instagram waar sommige boeren in selfie-film-stand nog iets extra’s over zichzelf vertellen
 Veel “ehhms” en stiltes tussendoor en ook vooral naar zichzelf of buiten beeld kijken ipv in de camera :sweat_smile::joy:

Wie denk jij dat de meeste brieven zal krijgen?

  • Willem
  • Ronald
  • John
  • Johan
  • Jan
  • Geert Jan
  • Geert
  • Frans
  • Bastiaan
  • Annemiek

0 stemmers

Welke 5 boeren krijgen de meeste brieven? En doen dus mee aan het programma?

  • Willem
  • Ronald
  • John
  • Johan
  • Jan
  • Geert Jan
  • Geert
  • Frans
  • Bastiaan
  • Annemiek

0 stemmers

Ik vond het echt een lieverd! Kijk het nu terug dus een wat late reactie haha.

Edit: achhhh die john en die kleren. Zo aandoenlijk. Volgens mij best een leuke kop.

Edit 2: ik vind dat er best wel leuke mannen inzitten dit jaar!

Niet zo mooi als anders maar alsnog lachen

8 likes

Ik vind John zo leuk! Ik hoop dat hij in de uitzending komt, ik gun iedereen liefde, maar hij staat ergens bovenaan :stuck_out_tongue:

Echt heel leuk :smiling_face_with_three_hearts::sparkling_heart:

2 likes

Yesss vanavond weer toch? Heb al wat single vriendinnen opgetrommeld om lekker samen te kijken en commentaar te leveren vanavond :grin:

4 likes

@moderators mag de titel aangepast worden misschien? Jaartal eraf denk ik maar.

@Nescio :two_hearts:

1 like

Oh leuk, thanks voor de reminder!

Huh nee dat is toch logisch dat er zoveel tijd tussen zit. Na het voorstellen kunnen mensen gaan schrijven. Dus in die tussentijd moeten de brieven binnen komen en het hele seizoen nog opgenomen worden toch?