Ik zou Geert doen
Geert spreekt Esther uit als Astor. Sorry, flauw!
Ik vind ons eigen FF commentaar 300x grappiger.
Ze komt niet heel sympathiek en sociaal over nee. Bij de activiteit deed ze lekker mee. Maarja daar hoef je in principe ook niet zo veel anders te zeggen dan dingen die over de activiteit gaan oid.
Viel me ook op dat ze de jongens ook helemaal niets vraagt. Je wilt toch weten hoe ze zijn? Waar ze van houden enz? Waar baseer je anders je keuze op?
En dat als er dan een jongen is die het gesprek weer probeert te openen ze dan ook nog zegt “nou wat fíj́n Jelte (?) dat je het gesprek op gang houdt!!” Uhm ja, dat zou jij ook kunnen doen? Je kent elkaar nauwelijks dan heb je toch genoeg om over te praten?
En volgende week weer klagen dat de jongens achter haar aan lopen op het erf en ze dat “niet zo chill” vindt. Dat hoort bij het programma kind…
Maargoed misschien is het wel gewoon haar onkunde en wie weet wordt ze ook wel zo neergezet door de productie? Door alleen maar dit soort stukjes te laten zien?
Dan zou ze dat beter kunnen aangeven. Is dan beter voor haar en voor de jongens, die ze anders alleen maar foute hoop zal geven.
Ze zijn toch wel eens vaker vroegtijdig gestopt? Zoals bijv die Duitse (?) boer die al langer contact bleek te hebben met een vd dames die hij eerder had weggestuurd oid?
Ooh misschien mag Willem dan wel terugkomen! Dat zou echt leuk zijn, love die cringe
Ik heb een spoiler op je bericht! Niet lezen als je niet wilt weten wie er naar huis gestuurd wordt.
Spanning en sensatie
Madeleen wordt het niet. Ze heeft niet verteld wie wel werd gekozen.
Ik ben bang dat Geert-Jan kiest voor Karine en dat zij dan afhaakt. Ik vind haar veel te vlot voor hem.
Eigenlijk wel extra veel zin in BZV vanavond. Even mijn hoofd niet bij corona voor een uurtje
Zo hehe nu weer over naar de echt belangrijke dingen in het leven. Boer zoekt vrouw let’s go I need this
Zin annnnnn (heb hier stiekem de hele avond naar uit gekeken, om bzv met jullie te kijken)
Yesss even afleiding
Zal wel een uitzonderlijk goed bekeken aflevering worden!
Ja de tv business gaat floreren. Ik vind dit overigens zo’n bizarre reclame van Hornbach
Ben er ook klaar voor!
Bah inderdaad
Nou inderdaad? Ik werd er echt ongemakkelijk van
Wat een vieze vieze reclame met die neukende insecten. Krijg helemaal de kriebels ervan. En dan geen lentekriebels
ZIN IN JONGENS!!!