Break Free

In het vierde seizoen van Break Free staan vijf jonge passagiers van de MH17-vlucht centraal. Het toestel stortte vijf jaar geleden neer in Oekraïne, op 17 juli 2014. Familie en vrienden vertellen hierin de levensverhalen van Tallander Niewold (22), Sascha Meijer (24), Paul Goes (33), Darryl Gunawan (19) en Laurens van der Graaff (30). Zij waren allen op weg naar Azië, om de reis van hun leven te maken.

wie gaat er ook weer kijken?

Ik kijk! Ik vind dit programma altijd zo indrukwekkend

Ik kijk ook. Heb m’n zakdoekjes naast me liggen.

Is dat vanavond? Wist niet dat het weer begon. Ga het zeker terugkijken.

Ik wist niet dat het alweer was. De eerste aflevering maar even terugkijken. Wordt weer janken denk ik.

ik keek via interactieve tv van kpn maar die hapert te erg. ga het dus komend weekend terugkijken

Ik ben het nu aan het kijken…

Ik heb het ook opgenomen, voorstuk zag er indrukwekkend uit

Pfff heb het net ook teruggekeken. Prachtig programma wat me altijd weer met beide benen op de grond zet, dankbaar maakt en zorgt dat ik koester wat ik heb.

Mooie aflevering ook, wat een hecht en warm gezin.

Wat heftig ook weer he. Ook die regenboog die ze zagen op het moment dat hij geïdentificeerd was en dat ze dat hoorden. Toeval bestaat niet.

Ja precies dit. Zo’n goede reminder om te genieten van het leven!

Ik vind dat ze het elke keer weer zo mooi en respectvol maken.

Kijkt iemand?

Poeh deze komt wel even binnen zeg :pensive:

Ja ik heb gekeken. Ik vond het weer een hele mooie aflevering. Zo’n mooie eerbetuiging

Vond dit een hele mooie aflevering. Pff Mn hart brak toen haar zus vertelde dat ook nog haar moeder was overleden…

Wilde het net terugkijken, maar de aflevering van gisteren staat er niet op. Er waren toch 5 afleveringen over de MH17?

Was gisteren niet volgens mij door voetbal.

Ah jammer, dat kon ik niet vinden. Dankjewel!