Burenergernissen (Deel 1)

Hahahah wtf? Wat is dat voor een raar mens.

3 likes

Ik heb dit echt met open mond gelezen what the hell

6 likes

Kun je haar nummer niet gewoon blokkeren? Ik vind het echt niet normaal hoor, dan kun je beter alleen maar elkaar gedag zeggen of elkaar negeren maar dit werkt ook niet zo.

1 like

:rofl: misschien leest hij hier mee…
Wat een figuur joh… Daar valt ook zo verschrikkelijk weinig mee(/tegen) te beginnen.

2 likes

Kun je niet een klacht indienen bij de verhuurder? Lijkt me niet echt brandveilig al die spullen. Ik zou ook alles goed bewaren/dossier opbouwen.

1 like

Ik vind dat zij echt bizar gedrag vertoond, maar denk je niet dat jouw houding het alleen maar erger maakt? Zowel voor haar, maar zeker ook voor jezelf. Vieze vuilniszakken buiten zetten en de trap vol met chips leggen klinkt niet echt als een goede manier om dit conflict op te lossen. Ik snap je, ik ben zelf ook best wel wraakzuchtig soms, maar ik loop er bij mezelf elke keer tegenaan dat dit én niks oplost én het voor mezelf alleen maar erger maakt.

10 likes

Waaaaaaat?!

Meh wel echt een klote situatie. In dat geval: misschien kan je zoals vroeger een hondendrol in een krant doen, die aansteken en dan aanbellen.
Filmpje (1min) over hondenpoep in een krant

4 likes

Ik heb dit echt met open mond zitten lezen. Is toch niet normaal dit! :open_mouth:

1 like

Haha ja ze weet meteen dat jij het was :joy:

1 like

Holy shit he @kali wat een ramp is dat mens.

1 like

@kali hoe oud is deze vrouw? Ik zie echt een vrouw van in de 60 voor me die al begint te dementeren, of iets dergelijks

Hahahaha wat een verhaal
Vind t heel sneu voor je maar ik smul hoor

2 likes

Ik zou met zo’n buur gewoon alles wat ze doet gaan melden (politie + huurbaas) en je zelf zo voorbeeldig mogelijk gaan gedragen. Dan wordt er iniedergeval een dossier aangemaakt en bijgehouden. Als het verder blijft escaleren heb je iets om op terug te vallen. En inderdaad aangifte doen van die klap. Dat is zo een enorme stap te verder. Maar besef: ze is gewoon echt crazy dus ik zou kwaad (voor je eigen veiligheid) niet meer met kwaad gaan bestrijden. Je weet oprecht niet war de volgende stap is.

Blijft me verbazen hoe lang mensen die je op t spits drijven er mogen blijven wonen. Mijn echt gekkie huisgenoot jaren terug terroriseerde het hele huis. Wekelijks geklaagd bij de huurinstantie en toen wilden ze met het huis mediation. Vervolgens stuurde die jongen een eisenlijst van een pagina (dat er een advocaat bij mocht zijn, dat hij alles mocht opnemen enzo) en zei de verhuurder: ja met dat soort figureren gaan wij niet in gesprek. Waarna er dus gewoon niks gebeurde.

4 likes

Sowieso aangifte doen ! En inderdaad alles opschrijven en de wijkagent inlichten.

2 likes

@kali Wat een rotsituatie met je buurvrouw :-1: Ik had persoonlijk alleen al veel sneller contact opgenomen met Woningbouw of andere organisaties die je kunnen helpen, ipv zelf spullen op de gang te gaan zetten bijvoorbeeld. Het lijkt me beter om de eer aan jezelf te houden en je niet te verlagen tot haar soort gedrag, zodat jij iig niet van de ingeschakelde organisaties te horen krijgt dat je zelf ook hebt bijgedragen aan de escalatie.

4 likes

Er ligt iets heel plakkerigs beneden in het trappenhuis, echt een grote plas. Wtf, echt ranzig. Geen idee wat het is. Ga maar een briefje ophangen met de vraag of iemand het wil opruimen (is toch belachelijk dat ik dat moet vragen).

En verder staan er al sinds maandag bloemen van buren bij ons. Die kan ik dus straks weggooien.

Ja dit is precies wat ik bedoel met dat ik denk dat je beter de eer aan jezelf kunt houden. Zou dat wel echt doen vanaf nu, dan kun je namelijk wel met goed fatsoen de politie inschakelen als het echt uit de hand loopt.

2 likes

Mijn buren zijn nu al belachelijk harde muziek aan het draaien :roll_eyes:

Dat zo’n buurjongen mega idioot hard de stalentrap afrent. Echt wtf,ik liep voor hem en ik dacht echt wat komt door voor losgeslagen koe achter me aan. De hele trap trilde. Ik wilde expres niet achterom kijken want ik dacht eerst dat het een andere buurman/jongen was die echt vermoeiend kan zijn. Het stomme is hij moest niet eens de deur uit maar hij liep naar een wasmachine die hij volgens mij deelt met 1 of 2 personen. Wist niet dat zn leven daarvan afhing. En hij zei vrolijk hoi dus dat deed ik alsnog ook maar.