Caronatopic #10

Ik word er gewoon echt verdrietig van. Ik sta de hele fucking dag in de apotheek met mensen om mij heen die hoesten en zich niet aan de regels houden. En dan krijgt zo’n stel sporters ook nog eens voorrang op t vaccin.

4 likes

Pff ik word echt een beetje sip hiervan. Het blijft zo lang zo naar. Ik hoop echt dat het straks beter gaat in de zomer en dat het vaccineren een beetje door kan gaan zodat de vaccinatiegraad in het najaar voldoende is maar ergens denk ik dat het nog wel het hele jaar zal duren :cry:

Dat gelul over het einde in zicht. Ik geloof er gewoon helemaal niks van. Heel veel mensen willen zich niet laten vaccineren en die AstraZeneca stop zal ook zeker niet meehelpen

8 likes

Pff precies dit. Hou nou maar op met je ‘het einde is in zicht’ Mark. Want 2021 kunnen we ook gewoon weggooien door dat vaccinatiegezeik.

6 likes

Hahah ik zie nu die banners pas, bij dit soort dingen denk ik altijd, wie heeft bedacht dat dit een goed plan was? In de oneindige lijst van dingen die nu moet gebeuren en de communicatie die al een jaar helemaal kut is: oh ja we kunnen nog wel leuk zo’n bannertje doen!

3 likes

In Duitsland doen ze dit blijkbaar, las ik dit weekend in de krant. Je moet dan tekenen dat je de risico’s aanvaardt. Ik zou het echt 100% doen, duw die prik er maar in. Maar Nederland wil er niet aan want te veel administratief gedoe en dan loopt de planning weer in de soep ofzo. Blablablabla chocoladevla

5 likes

Huh het is net alsof ik naar een persco van paar weken terug zit te kijken

Zo positief

5 likes

Een stappenplan, maar wel onder voorbehoud dus ja dat hoor je volgende week wel weer in een nieuw bericht 'm, of we het überhaupt gaan vervolgen

3 likes

En dan ook nog zeggen ‘ja we hebben genoeg vaccins voor onder de 60’. Ohja welke dan? En wanneer precies?

4 likes

Die aan de statafel van Hugo en Mark; wassen, afstand, testen

2 likes

Even iets positiefs, krijg de link niet gekopieerd dus maar even zo

7 likes

Als 't kan gaan we 28 april versoepelen

Als 't niet kan gaan we 28 april niet versoepelen

Goh 🥲

18 likes

Maar het einde is voor de twintigste keer in zicht! Positief blijven!

7 likes

Maar hebben ze niet geleerd van andere persco’s: ‘mogelijk’ en en ‘einde in zicht’ beter niet noemen.

5 likes

Hugo benoemde zojuist dat er voor de tweede prik van Astra al een oplossing was. Alleen, kom ik dat nergens eigenlijk tegen? Word het dan toch een aanvulling met Pfizer/Moderna? Denk dat ik even wat gemist heb :kissing:

1 like

Volgens mij krijgen mensen die al 1 keer AZ hebben gehad, gewoon een 2e AZ-vaccinatie. Want dat ‘ernstige ziektebeeld’ kwam tot nu toe alleen na de 1e vaccinatie voor.

1 like

en 7 dagen na 21 april is 28 april :poop:

2 likes

hmh dat dacht ik ook, al las ik later toch weer van niet. denk dat ik de brief van de huisarts maar gewoon afwacht. :sweat_smile:

1 like

Ik ben ook verbaasd dat er nu toch weer een datum genoemd wordt. Dat gaat sowieso tegenvallen.

Hoe dan ook heb ik Hugo geïrriteerd uitgezet omdat ik hem niet meer serieus kan nemen.

Daarnaast vind ik het hele “we kijken naar de ziekenhuisopnames en de bescherming van kwetsbaren en die zijn eind mei allemaal gevaccineerd” ook gewoon :poop: want ook voor niet-kwetsbare mensen kan corona hartstikke nare gevolgen hebben.

Kortom: prik gewoon door godverdomme en rap een beetje

4 likes

Hier staat hetzelfde.

1 like