Bij het maken van een test afspraak kunnen ze niet zien of je een anti geen of PCR test krijgt. Je kan wel aangeven dat je het erg spannend vindt bij de testlocatie en vragen wat mogelijk is denk ik?
Ik wil je niet ongeruster maken, maar ik heb moeite met de keelswab en heb daarvoor ook een keer de ggd gebeld om te vragen waar ik voor uitsluitend een neusswab terechtkon, maar het kwam er eigenlijk op neer dat er geen garantie gegeven kon worden, sommige sneltests worden alsnog in keel en neus gedaan.
Yes iemand in mân omgeving die enorm twijfelde heeft een vaccinatieafspraak!
Ik snap de keus ook niet helemaal. Volgens mij was het pas zo dat in de laatste stap met basis dingen zoals mondkapjes dat thuiswerken pas werd opgeheven. maar wellicht heb ik dat verkeerd begrepen dan.
Heb wel aangegeven dat ik na vaccinatie 2 pas wil komen. ben afhankelijk van het OV en ik mag over 2 weken de laatste vaccinatie halen. Dus hopelijk hebben ze dat geduld nog. anders hebben ze pech.
Ik zie mensen niet als ik klachten heb. En ik zie in 't weekend meestal mensen (vaak ook dezelfde twee). Verder denk ik dat ik veel dingen voel omdat ik nu geen werk heb en er verder ook niet veel te doen is en dus me op elk dingetje dat ik maar denk te voelen focus. Heb nu mân test zodat ik ook als ik de uitslag heb een afspraak bij de huisarts kan maken omdat sommige klachten al een stuk langer spelen, zodat er verder gekeken kan worden omdat het zo ook niet opschiet. Jammer dat mân werk in de zorg nog ff duurt en ik dan waarschijnlijk al gewoon een vaccinatie afspraak gemaakt kan hebben, want dat gaat me ook rust geven denk ik. De mensen die hier wel eens komen en mân vriend zijn allemaal wel eerder dan ik en dat vind ik ook fijn
Als dit zo zou gaan uitpakken dan zou dit echt mijn mooiste verjaardagscadeau ooit zijn!!
Ik denk dat het nog veel sneller gaat/moet gaan als je voor begin juli t/m 2003 ten minste uitgenodigd wil hebben. En dan leg ik de lat al lager dan door het kabinet wordt gecommuniceerd, dat iedereen een eerste prik moet kunnen hebben voor begin juli.
Als ik die âquizâ op rijksoverheid doe wanneer ik uitgenodigd wordt voor een vaccinatie (1995) dan zegt ie eind juni.
Ik weet niet waar je woont, maar bij de jaarbeurs in Utrecht doen ze alleen neusswabs. Tenzij ze dat opeens veranderd hebben, maar dat lijkt me niet.
Ik zit ook telkens te bedenken dat ik dit eens zo moet uitwerken om te zien wanneer ik aan de beurt ben maar heb er telkens geen zin in haha en nu heb jij het gewoon gedaan! Laten we het hopen
Ik vertelde hier vorige week heel enthousiast dat ik me goed voel en hersteld ben van mijn Corona klachten. Well⊠ik ben dinsdag voor het eerst weer gaan zwemmen en na 1 baantje heen en weer was ik al kapot. Klachten waren vooral pijn aan mân longen, zwaar buiten adem. Nu al twee dagen zo intens moe. Conditioneel ben ik er blijkbaar gewoon nog niet, qua kracht gaat het wel heel goed. Fysio zei gisteren dat het toch erg belangrijk was dat ik doorzet met zwemmen dus dat ga ik doen. Wel een domper ditâŠ
Mensen uit 1972 en 1973 kunnen nu ook al een afspraak maken! Gaat echt hard zo
1972 en 1973 zijn alweer aan de beurt!
Jaaa mân vriend mag, kei fijn. Hij hoopt op janssen, want bang
En locaties die aan prullenbakvaccins doen zijn er sinds dat ik vanochtend keek ook zes meer
Hoezo hopen zoveel mensen op Janssen? Die werkt maar voor 67%
Tuurlijk beter iets dan niets maar heb dan zelf liever Moderna/Pfizer
Dan heb je maar een prik nodig!
Omdat hij prikangst heeft en 't dan maar een keer hoeft te ondergaan
Ja dat weet ik, maar liever 2 prikken en 95% bescherming dan 1 prik en 67% bescherming
Niet als je prikangst hebt dus
Geen idee, als jij tot die 67% behoort dan is er niks aan de hand nee. Mja ik ben banger voor corona dan voor een prik
14 juni mag die voor zân eerste!