Caronatopic #10

Vandaag is de dag :star_struck:
:one::nine::eight::nine:

19 likes

of bedoel je

:one::nine::eight::nine: :wink:

32 likes

Mijn vriend mag vandaag afspraak maken.:partying_face: Ik heb echt lange tijd gedacht dat wij pas na de zomer aan de beurt zouden komen, maar ben blij verrast met het tempo nu. Ben benieuwd wanneer hij terecht kan (En wanneer ik terecht kan, 1991).

1 like

Ja, ik vind het ook snel hier bij sommige mensen. Ik heb maandag een afspraak gemaakt en kan pas 27 juni. En een collega van me die eergister een afspraak heeft gemaakt pas de 22ste. Allebei online gedaan trouwens en bij dezelfde locatie.

1 like

Ik droom dus de hele week al over het vaccin (dat er van alles mis gaat bij een afspraak maken etc). Gisternacht was ik zelfs bezig met een overval om vaccins te stelen… :roll_eyes: hopelijk ben ik vandaag aan de beurt, is dat ook weer klaar!
Fingers crossed voor 1990 vandaag!

8 likes

Heb je het in Z gedaan? Ik ben voor de eerste naar de jaarbeurs gegaan omdat ik daar gewoon 1 dag later al kon.

Jup! Ik kreeg de Jaarbeurs niet, maar had die ook prima gevonden. Ik kreeg alleen H en D als andere opties.

Ik had daarom ook gewoon het telefoonnummer gebeld meer opties meer vreugde. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, ik hou niet van bellen voor afspraken, dus bewust niet gedaan. En ach, dit komt me prima uit. :slight_smile:

1 like

Ik hoop voor mijn vriend zo dat 1990 vandaag ook aan de beurt is!!

2 likes

Ik moet voor dat laatste echt alvast gaan oefenen met powernapjes hoor. Anders val ik in slaap op de wc om 00:15.

10 likes

Ah ik vind dit echt zo’n feestelijke week! Vandaag is mijn eerste vriendin aan de beurt die niet al gevaccineerd is door werk. Ik hoorde mezelf laatst de zin zeggen: ‘ja nadat ik mijn vaccinatie gehad heb’ en wow dat is gewoon realiteit nu?

4 likes

Whoopwhoop nr 2 zit erin! Dit was een slechtere prik want deze voelde ik wel. Het was wat drukker. Heb t idee dat ze de mensen nu minder in de gaten houden dan de vorige keer.

12 likes

? Dat ligt niet per definitie aan de prikker.

2 likes

Joe nou de prik zelf dan. Niet meteen zo geirriteerd.

3 likes

Ik heb echt geen concentratie om te werken vanochtend haha, helemaal zenuwachtig. Ik wil gewoon die afspraken plannen :weary:

1 like

Lees op Twitter net dat het geen 1990 wordt vandaag :sob:

Dat ik jou ergens op wijs houdt niet in dat ik geïrriteerd ben.

5 likes

Joepie, ik heb vanochtend mijn eerste prik gehad! Pfizer, bij mijn huisarts.
Echt bizar, mijn leeftijdscategorie is in mijn regio nog niet aan de beurt om een afspraak te maken, maar in mijn kleine dorp waar voornamelijk al gevaccineerde bejaarden wonen is mijn huisarts alle jonge mensen al aan het prikken! Mijn zusje deed vandaag met mij mee en mijn gen-z broertje is volgende week aan de beurt.
Bijna al mijn vrienden zijn inmiddels via hun werk of AstraZeneca open weeks ook al gevaccineerd, mijn vader krijgt vandaag zijn tweede prik en mijn moeder over twee weken. Heel fijn om minder zorgen te hebben, ik kan bijna niet meer bedenken hoe gestrest ik was wanneer ik ook maar voor iets kleins naar buiten moest en ik mijn vader blootstelde aan een risico.

18 likes

Hoe komt jouw huisarts aan Pfizer?!

1 like