China webshoptopic

Allemaal nail art supplies voor noobs:

Stencils, striping tape en houder, pincetje en schaartje.

2 likes

Voor koekjes:


Voor trouwtaart voor mijn ouders:



En hopelijk leer ik nu eens fatsoenlijk botercreme te gebruiken

4 likes

Ohhh. HIDE YOUR MONEY

2 likes

Ah die handschoen voor je huisdier is echt geweldig. :heart: Zoveel haar is er denk ik nog nooit van je kat of hond gekomen.

1 like

Die handschoen deed echt niks voor/bij mijn hond. Of zou het meer zijn bij dieren die je niet al borstelt ofzo?

Ik ben echt mega benieuwd naar hoe alles zit!!

Heb ze binnen! Ze zien er goed uit. Zal vanmiddag wel even een review plaatsen op mn insta.
Schaamteloze zelf promotie

3 likes

Nice! Ben benieuwd. Ik ben je gaan volgen op insta trouwens haha. Mijn voornaam begint met een M en ik heb een slotje op mijn account :’)

1 like

Ik had verteld dat er nog 38 pakketjes moesten binnenkomen en dat ik zo benieuwd was hoeveel er na mijn vakantie (2,5 week) er binnen zouden zijn.

Dit is de buit. Het viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik had veel meer verwacht.

2 x stamping polish
1 x stamping plate
1 x stempel en schraper
1 x zwarte glitters 10 ml
4 x wit, rood, zwart en cat eye 5 ml

Allemaal van Born pretty store. Dit is bijna als laatste besteld. Dus hele snelle verzending daar.

1 x water decal palmboom
1 x kwastje
1 x verwijder tool
1 x houten stokjes

4 likes

Oh. En een beetje ernstig dit. Maar tijdens en na m’n vakantie heb ik nog meer nageldingen besteld. Dus nu nog 48 pakketjes. :’)

8 likes





1 like

Heb je een linkje van de rietjes + zakje?

UPORS 4/8 stks Herbruikbare Rietje Hoge Kwaliteit 304 Rvs Metalen Stro met Cleaner Brush Voor Mokken 20/30 oz
https://s.click.aliexpress.com/e/3zxk3dq

Alsje :blush:

3 likes

Oh yesss ik zit ook op nagelspulletjes te wachten!

1 like

Zijn ze al verzonden? Want anders kun je de verkopers nog je goede adres sturen.

Als ze al verzonden zijn kun je denk ik niet veel meer doen. Bestaat het huis niet meer dan denk ik dat de pakketjes uiteindelijk terug naar China worden gestuurd en dan krijg je je geld terug. Dan kun je ze nog eens bestellen met je goede adres.

Deze vandaag binnen gekregen.

24 likes

Wat mooi. Heb je een linkje?

Mooi!!

1 like

https://www.aliexpress.com/item/Handmade-fashion-simple-geometric-circular-marble-long-earrings-girls-popular-earrings-earrings-earrings-temperament/32807803578.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1e934c4dCdmSO5

@Maison

Hoop dat het werkt! Ze kwamen erg snel +/- 2 weken.

2 likes

Heeft iemand hier wel eens oortjes gekocht van aliexpress? Ik wil geen complete bagger opgestuurd krijgen maar er moet vast wel iets goeds tussen zitten.