China webshoptopic

Kan je de link delen? :slight_smile:

Trouwens voor iedereen die geen bad heeft, maar er wel een wilt… Ali heeft het!

9 likes

Hahaha die wil ik!! Maar ja, waar? Ik heb geen bad want geen ruimte dus het probleem blijft haha.

1 like

Yes! Ik heb maat M genomen, normaal heb ik S/36

€ 14,60 37% Off | Nepoagym Khika Energie Naadloze Hoge Taille Leggings Compressie Workout Broek Tummy Controle Gym Broek Booty Scrunch Fitness Broek

9 likes

‘Package delivery failed’ kreeg ik in een mail. Dat heb ik nog nooit gehad? Kan iemand mij geruststellen haha
(Ik heb op ali een bericht gestuurd maar het is natuurlijk Chinees oudjaar)


Al een tijdje krijg ik reclame voor deze enorme zwembad. Helaas een beetje duur, wantanders had ik een poolparty gegeven hahaha. Misschien kan een YouTuber, die stiekem meeleest, dit zwembad kopen en testen? Wel mijn Insta even credits geven dan plz

16 likes

Heeft iemand eens een keer een soort van pencil gekocht voor de iPad via alixpress?

1 like

Woaaaaa! Ik kom!

2 likes

Laatst was ik ziek en lag ik in bed zielig te zijn en ging ik iets te veel kopen op aliexpress.

Satijnen kussensloop. Deze heb ik al 2x en is echt superchill.

UV Lamp voor gellak. Doet het goed, zit ook een micro usb kabeltje bij.

Velvet scrunchies. Ik heb ze in zwart en roze.

Wenkbrauwkwast, dikke prima.

Oorringen, moeten nog binnenkomen.

12 stuks, ook hartstikke prima.

Katoenen tassie.

Zo’n ding om jojoba olie in te doen voor nagelriemen, à la SimplyNailogical.

En stiekem nog iets meer (wat sieraden) maar die zal ik posten wanneer ze binnen zijn :smile:

6 likes

Die lamp heb ik ook. Werkt inderdaad prima. Zeker voor dat geld suuuper chill
Is dat wenkbrauwkwastje een beetje dun?

STICKERS!

Ja! Ik had hiervoor een wenkbrauwkwast van Anastasia (de #12), die kwijtgeraakt en toen deze besteld als alternatief. Ik vind hem absoluut niet onder doen aan die. Ze zijn zowat identiek. :smiley:

1 like

Is een stylus voor een Samsung tablet anders dan die voor een Apple tablet? Ik heb er nu namelijk 1 die onderweg is :thinking:

Misschien moeten we gewoon een crowdfundingsactie opstarten :joy:

1 like

TOP plan!

Ik wacht al vier weken op mijn pakketje :sleepy:. Heb al een nieuwe telefoon, maar mag hem pas in gebruik nemen als er een hoesje (uit China dus) omheen zit.

Kan je voor allebei de tablets gebruiken neem ik aan haha. Normaal staat het er ook bij voor welke generatie tablets geloof ik

Ik heb deze besteld. Zie nu ook dat er iPad bijstaat
€ 0,31 27%OFF | Dual-end Tablet Pen Voor iPad Touch Screen Pen Stylus Universele Voor iPhone iPad Voor Samsung Tablet Telefoon PC

1 like

Mijn bestelling uit januari begint stilletjesaan toe te komen.

3 likes

Heeft iemand ervaring met een lash lift setje ?