China webshoptopic

Ja geen idee, ik merk gewoon dat mijn haar precies waar de invisibobble zit kwetsbaar is.

Ah oke, ga er even op letten bij mijn haar dan.

Linkje?

Alstu! De link van de dikke kan ik niet meteen vinden maar die komt van dezelfde verkoper :blush:

1 like

Is er iemand bekend met smartwatches van Ali?

Ja mijn moeder heeft er 2, is ze heel blij mee! Voor bij haar Samsung. Wat wil je weten? Dan kan ik het even vragen.

Ja, kreeg brandwonden op mijn arm. Do not recommend. Misschien als je niet heel bleek bent dat je er dan geen last van hebt, maar ik vond hem niet zo prettig :sweat_smile:

De batterij van m’n vriend ontplofte en het ding werkte sowieso al niet goed :upside_down_face:

Edit: de batterij van de smartwatch die mn vriend van ali had dus, niet de batterij van mn vriend zelf. Die loopt op koekjes en koffie, niet op batterijen

6 likes

Wajooo wat gevaarlijk!

Voor het eerst dat ik zo’n mailtje krijg van ali, wel makkelijk :blush:

Beetje late reactie, maar ik vroeg me af of je dit nog besteld had! Beviel het?

Mijn bestellingen van 2-3 weken geleden zijn nog steeds niet verzonden?? Nog meer mensen hier last van?

1 like

Ja ik ook 1 verkoper!

1 like

Het is Chinees Nieuwjaar geweest dus kan wat langer duren. Sommigen gaan dan echt een maand naar familie

1 like

Ik heb kaarslontjes besteld via Ali! Kan ik binnenkort zelf kaarsen maken met het vet van de druipkaarsen wat ik bewaar

3 likes

Misschien echt heel dom van mij, maar kan het corona virus ook mee komen met pakketjes? Als je bijvoorbeeld stoffen (kleding etc)hebt besteld?

1 like

Ik koop mijn kaarsen eigenlijk altijd bij de action, xenos of big bazar ofzo! Daar druipt altijd de helft langs en dan gooi ik in een bak waar ik nu al behoorlijk wat in heb!

2 likes

@Afstandsbediening20 ik raad deze lontjes trouwens echt aan:

Heb hier nu al de korte lontjes van en die kaarsjes gaan ook nog best een tijdje mee! Gemaakt met oud kaarsvet in een klein kaarsglaasje

1 like

Hebben jullie problemen met de levering ivm het coronavirus? ik had van een bepaalde verkoper super veel in mijn mandje zitten en gevraagd om korting, maar deze geeft het volgende aan:

dear friend thank you so much for your order

as you know there is an medical emergency in China now, and the shipping has stopped service before situation goes better

we are not able to send right now, and shipping is supposed to come back to normal after 20th or so, according to shipping company

would you please contact us then?

1 like

Niet per se vanuit Ali Express of iets… Maar Veneta (raamdecoratie) heeft ook langere levertijden nu omdat sommige dingen van hun uit China komen. Er mag nagenoeg niets het land uit momenteel…