ik had even navraag gedaan bij PostNL of er op het moment dingen blijven steken in de post van ali en daar kreeg ik niet echt een antwoord op. Echter zeiden ze wel dat als de code met NL begint dat het in Nederland verder zal gaan met de reguliere briefpost. en de LT codes met de pakket post komen (Even afwachten)
Ik wacht al meer dan 2 maanden op pakketjes die beginnen met lt. Begint nu wel echt ergerlijk te worden. Voelt een beetje alsof ze denken āah is ali maar dus niet belangrijkā. De eerste twee pakketjes van die reeks gingen goed. Werden binnen 2 dagen nadat ze in Nederland waren aangekomen hier bezorgd. De rest blijft hangen op āaangekomen bij postkantoorā of āovergedragen aan lokale bezorgerā. Bij het postkantoor liggen ze overigens ook niet, schijnbaar is dat gewoon een slechte vertaling van ali dat het in Nederland is aangekomen en bij postnl of douane ligt.
Maar ondertussen verloopt wel de koopbescherming en moet je dus betalen voor iets dat je misschien wel geeneens krijgt
Ja ik heb dus precies hetzelfde. echt super irritant gewoon. wil gewoon dat het binnenkomt anders ben ik bang dat ik het zelf vergeetā¦
Ik heb een paar besteld van Nepoagym, de reviews klonken goed maar ik heb nog niks binnen dus ik kan je er nog niks over vertellen. Ik heb een fake gymshark en een fake lululemon besteld.
Daar zijn 2 oplossingen voor: Of vragen om je geld terug, of vragen om de kopersbescherming te verlengen. Meestal doet de verkoper 2 als je om 1 vraagt. Wel op tijd aanvragen! Dan komt die bescherming wel goed. Irritant is de lange wachttijd wel.
Heb ik gedaan bij een aantal maar sommige zijn automatisch al gesloten. Daar kon ik ook niks bij verlengen. De verkopers willen mij ook gewoon tegemoet komen, maar aangezien het verzenden door ali wordt geregeld (is blijkbaar bij een aantal verkopers zo, heet dat aliexpress shipment ofzoiets) kunnen zij niks en moet ik dus contact met ali zelf opnemen. Alleen daar lezen ze niet en zeggen ze alleen dat pakketjes wel verzonden zijn. Geld teruggeven doen ze hoe dan ook niet. Zelfs niet bij 3 pakketjes die officieel kwijt zijn volgens de post. Want ali wil dus een officieel bewijs en dat wil de post hier mij niet geven.
Niet per se waar dit. Ik heb ook R, LX, XL en LT-codes mee als postbezorger.
Maar zijn sokken van Ali wel echt 100% katoen en gwn chil enz? Of is dit pas je eerste lading?
Oee dan mag je de webcare aanspreken! Die kwam er mee aan
Heb nog nooit sokken daar besteld, maar ik las terug dat die kattensokken heel fijn waren en zo kwam ik ook bij die andere paren uit! Er staat wel katoen bij, we gaan het zien.
Ik heb al vaker sokken besteld en ben tevreden! Zijn mooi stevig.
De āvrolijke sokkenā van Ali blijven hier langer goed dan de echte Happy Socksš
Die roepen vaker dingen die niet kloppen, haha. Ik heb ze weleens verbeterd
Here you go!
Ik heb dit dus ook precies al vanaf 14 mei
Wat een gave sokken, ik ga even shoppen vandaag!
⬠10,96 54ļ¼
Off | Nepoagym Khika Energie Naadloze Hoge Taille Leggings Compressie Workout Broek Tummy Controle Gym Broek Booty Scrunch Fitness Broek
Ik heb deze broek, heel chill. Wel een maat groter besteld
Bij mij staat er sinds donderdag bestelling voltooid. Zending in het lokale distributie centrum. Komt hij dan waarschijnlijk een deze dagen binnen? Kreeg namelijk ook al een e-mail binnen met:
Uw bestelling is aangekomen bij uw plaatselijke postkantoor. Kom het ophalen!
Maar ik zou niet weten welk postkantoorā¦
Klopt, betekend meestal dat het bij POSTNL is en dan wordt het gewoon thuis bezorgd. Dat noemen ze het plaatselijke postkantoor.