China webshoptopic

Mijn borduurringen worden als het goed is morgen eindelijk geleverd! (Net nu ik extra ringen had besteld via amazon)

Oh jezus wat zuur zeg! Wat gek dat Ali zo moeilijk doet.

Ja inderdaad. Ga er nu ook echt op letten dat ik niks meer via ali shipping laat komen. Dan wacht ik maar nog wat langer ofzo

Leukste is ook dat ali shipping zogenaamd secure, fast & safe is. Wat een grap

Ben op zoek naar gouden kettinkjes die mooi blijven. Iemand tips? Elke keer als ik bestel verkleuren ze al na een paat keer dragen. Ja het is alie express dus wat kan je verwachten. Maar volgens mij zijn er ook wel wat verkopers die iets meer kwaliteit aanbieden

Ik ben heel tevreden over verkoper Luxusteel op aliexpress! Ook vrij snelle verzending altijd

1 like

Op sieraden die kunnen verkleuren smeer ik meestal een laagje kleurloze nagellak, dan blijft het langer mooi!

Doe ik ook! Ik gebruik gel top coat die onder een uv-lamp moet. Heel snel droog en blijft echt heel mooi!

@george wat een goeie tip! Ga het proberen!

1 like

Heeft iemand hier ooit problemen gehad met nep producten? Ik zie dat een aantal van jullie bv zon fjall raven tas gekocht hebben. Ik ben een beetje huiverig, aangezien je een boete kan krijgen. Is dat bij iemamd van jullie ooit gebeurd?

Samenvatting

Ik heb chanel broches in m’n mandje liggen haha, maar durf niet af te rekenen

1 like

Ik heb ooit een fjallraventas gekocht via zo’n ā€˜geheime’ link, ik bestelde een telefoonhoesje met roze glitters voor €17, maar ik wist via een facebookpost dat ik dan een zwarte tas zou krijgen. Dat kwam gewoon zonder problemen, en anders had ik denk ik gezegd dat ik echt dacht een telefoonhoesje te gaan krijgen, ik vraag me af of ze je dan een boete kunnen geven.

1 like

Mijn laptopstandaard is eindelijk geleverd, na 12 weken!

Ik had hem besteld omdat ik mijn geĆÆmproviseerde home-office een upgrade wou geven tijdens het maken van mijn bachelorscriptie. Drie uur nadat ik hem had ingeleverd werd hij bezorgd haha. Maakt ook niet uit verder, ik ga er sowieso nog veel aan hebben hierna. Goede kwaliteit en het ziet er meteen een stuk luchtiger uit dan de stapel boeken waar mijn laptop nu op stond. Ben er wel blij mee!

Het is deze

1 like

En @Merel dank jullie wel. Ja dat van onder de €22 vroeg ik me ook af. Dit is ook geen geheime link, je moet alleen een bericht sturen voor de foto’s. Ze zijn €4 per stuk haha, dus zeker waard, maar dan moet je dus geen boete krijgen. Ik ga er nog even over nadenken.

1 like

Ik heb ooit 3 Gucci producten (whyyyyy) gekocht en die kwamen zonder problemen aan

2 likes

Voor die prijs zou ik het er zelf wel op wagen aangezien ze op de verpakking waarschijnlijk gewoon zetten dat het sieraden zijn of speelgoed. Lage bedragen worden sowieso heel weinig gecontroleerd. Maar als jij er stress van krijgt, dan moet je er natuurlijk nog even over nadenken, of het helemaal niet doen!

1 like

Thanks voor je info, ik ga het erop wagen.

1 like

Ik had ook een keer een horloge gekocht, dacht leuk plastic dingetje voor tijdens de vakantie met zwemmen.
Bleek het een nep ice watch te zijn oid. Nog nooit van gehoord toen. Ik kreeg een aangetekende brief met heel verhaal en uiteindelijk heb ik wat gegoogled en was met verklaring van ter goede trouw gekocht oid de zaak afgedaan.
Nu twijfel ik wat ik allemaal heb gekocht of dat niet namaak is van een merk dat ik niet ken.

Oh dat lijkt me schrikken! Zeker omdat je het helemaal niet wist. Ja ik vraag me ook af hoe vaak particulieren echt een boete krijgen, lijkt me dat die dropshippers meer opleveren

1 like

Ja was wel schrikken. Horloge ook nooit gekregen of ooit een echte gekocht haha.

Succes! Ik hoop niet dat je hetzelfde zult hebben als @Lichtknopje… lijkt me erg vervelend :disappointed: Gelukkig schijnt het niet zo vaak voor te komen bij lage bedragen en kleine dingetjes

1 like

Horloge was nog geen 10tje. Aangetekende brief kostte nog meer.
Denk dat de designer er lucht van had gekregen en er heel attent op was oid? Op internet waren er toen meer met dat probleem.

Verder nooit eerder zoiets gehad.