China webshoptopic

image

Heb hier een aantal van besteld van Ali en ze zijn heeel mooi! Duurde wel een maandje denk ik en één paar is niet binnen gekomen dus daar heb ik een dispute over geopend, maar de groenblauwe, de ronde tortoise en nog een paar gouden oorbellen wel :slight_smile: Aanrader!

6 likes

Heeft iemand wel eens problemen gehad met een ‘‘case’’ openen op ebay? Ebay stuurt me door naar Paypal en bij Paypal krijg ik constant foutmeldingen, dat het lijkt dat er aan hun kant iets fout is gegaan. Ik kan nu dus helemaal niets…

Dat heb ik toevallig een paar maanden geleden ook gehad. Was toen inderdaad een zoektocht. Ik ga het even terugzoeken en dan PB ik je!

1 like

Zo blij hiermee! Bandje voor mijn fitbit. Ongeveer een weekje geleden besteld en nu al binnen. Met magneetsluiting.

3 likes

Weet iemand nog leuke goedkope bikini’s?

Heb laatst deze (http://s.aliexpress.com/iQFv6R3i?fromSns=Kopiëren naar klembord) gekocht met wit topje. Vind m erg leuk en zit goed! Heb maat L besteld en heb normaal 38/40

3 likes

Leuk! Die ben ik al meer tegengekomen ja. Heb er een paar van dezelfde verkoper in m’n mandje zitten nu. Dankjewel!

Heb je een linkje hiervan? Ik heb gezocht, maar kan 'm niet vinden!

Dank je wel! Afbeelding zoeken, ik wist niet eens dat dat kon!

Ik heb een fjallraven-tas besteld op die manier, vond het erg spannend of ik niet alsnog een vrij duur enorm lelijk telefoonhoesje binnen zou krijgen, maar het ging perfect. Wel heel precies de instructies in die Facebookberichten opvolgen en goed kijken naar de plaatjes met welke kleur bij welk lelijke telefoonhoesje hoort :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb dat ook al gedaan, bestelde een paraplu en kreeg een kan.ken :yum:

Je moet vaak bij het betalen een bericht naar de verkoper sturen met een code of naam oid en dan weet die dat de paraplu niet opgestuurd moet worden maar het andere item.
Je moet wel rekening houden als je pakketje eruit gehaald wordt je echt wel moet kunnen bewijzen dat je niet op de hoogte was dat het om een nep artikel ging en ter goeder trouw hebt gehandeld (vb. printscreen van de advertentie bijhouden oid)

2 likes

Hoe zit dit broekje aan de achterkant? Ik zoek zo’n cheeky broekje waar je billen een beetje onderuit komen, is dit zo’n model?

Welke groep is dat haha?

Ik heb een tijdje terug All-Stars gekocht uit China. Ben er vrij zeker van dat ze nep zijn maar ik vind ze echt heerlijk lopen. En ik kan niet zeggen dat mijn echte All-Stars die ik daarvoor had nou echt lang mee gingen

Misschien zijn ze ook wel niet mega nep hoor. Ben er in ieder geval blij mee.

Ja deze heeft dat wel een beetje maar niet zo heel erg. Heb bijvoorbeeld ook deze gekocht:
Hot koop bikini Vrouwen Push-Up Bh Beach Bikini Swimwear vrouwen Bikini 2018 biquini vrouw badpak groothandel
http://s.aliexpress.com/BBn2YnIr?fromSns=Copy to Clipboard
En die heeft dat veel meer, die is ook mooi in het echt trouwens

1 like

Top thanks, dan ga ik die bestellen! Welke kleur heb jij en lijkt het een beetje op de kleur op de foto? En qua maat, eentje groter dan normaal?

Ik heb de groene besteld en die is precies zoals op de foto! Heb hierbij een M genomen weet ook niet meer waarom eigenlijk. Dat is eigenlijk de maat die ik gewoon heb, maar heb ook bijna geen tiet dus dan past alles nogal snel :yum:

1 like

Hm ok. Ik heb wel beetje tiet (ruime B) dus denk dat ik maar een L neem dan. Thanks!

1 like

Hopelijk is het wat! Zal vast goed zijn

Thanks! Meteen ook gekocht :sunglasses: