China webshoptopic

Oeh ben erg benieuwd naar de schoenen! Review als je ze hebt

1 like

Jaa zal ik doen. Er staan goede recenties onder.

1 like

Heb je een link van die haarbanden?

Haarbanden

1 like

Besteld, thanks!

1 like

Ohhh die tas, mag ik een linkje haha!

1 like

Haha ik zat er toevallig net weer naar te gluren.
Tasje

Ik verwacht best veel pakketjes :tada:

Zijn die schoenen via een geheim linkje?

Nee ik heb gewoon white sneakers ingetypt.
Dit zijn ze mocht je ze ook willen bestellen.

Sneakers

Ze zijn er ook in meerdere kleuren. Volgens de traceer gebeuren zijn ze 10/13 september binnen. Heeel benieuwd haha

2 likes

Ik krijg nog 38 pakketjes binnen. Allemaal nagel gerelateerde producten. Water decals, vijlen, glitters, lakjes, bokkepootjes. Etc.

En dan ga ik dinsdag voor 2,5 week op vakantie. Dus als ik thuis kom wordt het echt een pakketjes feest. Ik kan me daar nu al op verheugen. :’)

4 likes

Dit heb ik ook weleens gehad, dat ik nog mega veel pakketjes kreeg. Alleen toen zijn er een stuk of 3/4 pakketjes retour gestuurd omdat ik te laat was met ophalen. Dus durf nooit te bestellen voordat ik op vakantie ga

1 like

Ik heb vooruit gedacht en alles laten bezorgen bij m’n moeder thuis. Die heeft nog zo’n groene brievenbus met zo’n klep die helemaal open kan. Geen probleem met pakketjes die niet in de brievenbus kunnen. :smirk:

2 likes

Maar de laatste tijd heb je best vaak dat dingen op het postkantoor afgeleverd worden en dan krijg je een kaartje met wanneer je het af mag halen

1 like

Ja echt? Ik heb dat echt nog nooit gehad. Tenzij het niet door de brievenbus paste en ik niet thuis was.

Beter komen al mijn pakjes uit China snel binnen. O.a. deze schattige tas gekocht voor boodschapjes enz. Gaat dicht met een rits, dat is ook wel fijn:

En ik wil mijn telefoonhouder voor de fiets binnen hebben haha. En mijn audiokabel. En de rest maar dat is allemaal niet zo boeiend.

5 likes

Cute! Waar is de tas van?

1 like

Waarom staat de maat van de schoen op de neus? Is dit een trend die ik gemist heb haha?

Op de site staat dat het er ‘TOF’ uitziet en volgens mij dat het er gewoon op zit? Dus niet afgaat? Don’t know… het Engels van de verkoper is niet zo best… of ik kan geen straattaal lezen :nerd_face:

1 like