Jaaa naturel chips met chilisaus ️ Heb ik al een tijdje niet gegeten en nu heb ik er weer zin in, maar geen naturel chips in huis.
Naturel pringles met chilisaus is ook lekker btw.
Jaaa naturel chips met chilisaus ️ Heb ik al een tijdje niet gegeten en nu heb ik er weer zin in, maar geen naturel chips in huis.
Naturel pringles met chilisaus is ook lekker btw.
Ik ben nu zo volgevreten dat ik alllleeee chips haat
Heel veel smaken die ik lekker vind zijn maarr…
Uit Italië, vies lekker is de beste omschrijving
Oh dat klinkt ook goed! Ga ik eens proberen.
Waar haal je deze?!
Sinds ze in de winkel liggen ben ik verslaafd aan de mix up’s van Lays, zowel de paprika als kaassmaak
Waaar?
@thedreammachine in Duitsland helaas (of juist maar goed anders werd het een serieuze verslaving)
Mijn favorieten:
Deze was toen tijdens die wedstrijd met patatje joppie en bami pangang en vond deze zoooo lekker
Ik haat augurk intens maar vind deze chips echt lekker
Deze eet ik standaard iedere dag als ik in de UK ben (in Nederland hebben ze het nu ook maar vind het toch anders smaken ofzo):
jaaaaa mango chili moest echt winnen. had daar zelfs een hyves voor opgericht hahaah en heb lays nog gemaild… maarja we zitten nu forever opgescheept met die kut patatje jopie
Oeee die was ik helemaal vergeten die was zo lekker! Je had daar ook een ‘cool’ versie van, die was ook lekker!
Ojaaa Salt en vinegar is ook een favoriet! Vind het ook heel leuk om op vakantie chips te kopen en zoveel mogelijk te proberen.
Lays Pickles is ook zo lekker! Maar die hebben ze nooit in mijn supermarkt, alleen van Croky
Hahahaha sorry maar moest hier echt om lachen Heerlijk zoveel passie voor chips!!
️
Misschien moeten we een petitie starten??
Zó lekker, de perfecte combinatie van zoet en pikant, en dan die grote ribbels, echt heerlijk
Nu het zo op een rijtje zie, hou ik blijkbaar wel van een beetje een zoete smaak aan mijn chips
ah yess, ik was al een beetje verontwaardigd dat niemand die middelste postte, vind die ook superlekker
Jaaa echt zo heerlijk he, maar ik denk dat ze die misschien alleen in België hebben? Ik doe meestal mijn boodschappen bij de AH en daar heb ik hem nog nooit gezien, moet dus dringend nog eens naar een andere supermarkt want het is al veel te lang geleden dat ik deze heb gegeten