Collage en fototopic Secret Bunny

Hahaha jezus mn hele postcode en huisnummer staat er gewoon naast. Ik verwijder de foto :smiley: thanks!

Berichtje voor @Mango

Oei mijn hint was niet duidelijk want op EGF zijn we dus beiden niet geweest. Een extra hint: op FF ben ik een beest

2 likes

@Chesirecat ben jij het??

Ik slaap overigens iedere dag met mijn cactus knuffel. Wat een fijn ding!

@tuula yes! Goed geraden :slight_smile: hoop dat je er blij mee bent.

1 like

Super bedankt! Vond het echt een overweldigend pakket met super veel leuke dingen er in! Goed je best gedaan :slight_smile:

En sowieso jij en @Jeminae bedankt voor het organiseren uiteraard

1 like

Ja @Chesirecat en @Jeminae super bedankt voor het organiseren! Was naar mijn weten allemaal super goed en netjes gegaan. Bedankt!

En @Ohappyday nu een persoonlijk bedankje haha. Ben er super blij mee! De douchegel is ook heel lekker en heb alle sokken al aangehad! Zelfs je mandje staat nog in een hoekje leuk te wezen haha.

6 likes

@DaintyDream jij was de mijne toch??

Ja klopt! :smile:

1 like

Ahhh dat vind ik leuk! Vond het zo leuk dat jij mijn lootje was!

1 like

Het was mij ook een waar genoegen! Feedback horen we inderdaad graag, kunnen we weer meenemen naar een volgende editie

9 likes

Wil mijn bunny nog een hint geven?
Ik weet t niet :sweat_smile: een hint over een van de boeken en je houdt van haken/knutselen/freubelen

Ik ben eruit: ik heb iedereen weggestreept en nu blijft alleen @tuula over!
Ben jij mijn bunny??

Thanks voor de cadeautjes :heart:

3 likes

Haha sorry, had je vorige berichtje gemist! De hint is vooral dat mijn bloglink op de achterkant van het knutselboek staat :smirk: was heel leuk om jouw bunny te zijn!

1 like

Oooh! Die hint had ik niet begrepen :see_no_evil:

Leuk :kissing_heart:

1 like