Collagetopic Secret Santa 2018

Voor diegene die wacht op mijn collage: ik maak en post die vrijdag!

Verderrrr qua eten hou ik erg van chocola, vooral pure. Of kinder chocolade.
Sokken: hoe gekker hoe beter
Verder ben ik een enorme sneakerfreak én spaar ik sleutelhangers :blush:

Oh en er staat armbadje. Maar dit moet natuurlijk armbandje zijn :clap:t2:

7 likes


Mijn collage. Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is :sweat_smile:

7 likes

Dag lieve Santa,

Hierbij mijn collage! Ik denk wel dat dit alles is, dus mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel :). Oh voor sokken of sloffen, ik heb maat 37. En qua boeken lees ik alles!

9 likes

Ik dacht goh wat hebben we veel gemeen totdat ik bij - Dietist en Personaltrainer - kwam terwijl ik chips zit te eten… :joy: #winterbody

5 likes

mijn mini-huis

Show je woonkamer

10 likes

Ik ben 39 jaar, ben getrouwd en heb een dochter van 8, werk op de administratie.
ik ben niet sportief en ben een erg gevoelig persoon als het om mijn huid en eten gaat.
ik ben dol op lezen, kaarsjes gezelligheid.
mijn huiskeuren zijn groen, wit bruin hout en oranje. we hebben ook een kerstboom met oranje ornamenten.

oh ja en ik heb kleine voeten maat 35, en kan niet tegen nagellak
succes!!!
liefs.

7 likes

9 likes

Sorry dat ik iedereen like maar vind het zo leuk om jullie a) beter te leren kennen en b) te zien hoe creatief jullie zijn!

Hierbij de mijne

Samenvatting

Minder leuk: Fruitsmaken thee, live laugh love, dieren dingen, oorbellen, felle kleuren nagellak. Maar ik vind al vrij snel dingen leuk dus wees echt niet bang!! Ik vind het sowieso lief haha

11 likes

Echt leuk om iedereen zo toch “persoonlijker” te leren kennen :blush:

3 likes


Lieve Santa,
Veel plezier! Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel.

xx

5 likes

Eigenlijk te weinig tijd dus een lelijke collage, maar hopelijk wel informatief genoeg voor mijn Secret Santa!

7 likes

Hahahah viel mij ookal op!
En ik vreet ook hoor :grimacing: alleen maar niet op het werk haha.

haha… stiekem als je thuis bent

1 like

Zo leuk al die collages! Voor mijn Santa: ik hoop eind vd week wat meer tijd te hebben voor mijn collage. Al kun je natuurlijk alvast op m’n blog en insta spieken :wink: linkjes staan in m’n profiel als het goed is

1 like

ah shit ik wilde je net een homp kaas toesturen

2 likes

Nou vooruit, een homp van deze kan ik wel waarderen
image

3 likes

Wow wat hebben jullie mooie collages gemaakt! Heb nu spijt dat ik mij niet heb opgegeven. Heel veel plezier! :kissing_heart:

1 like

Hoop dat je Santa meeleest :joy:

1 like

11 likes