Concertentopic

Goede oortjes helpen ook een hoop. Zonder vind ik geen porem (nog los van de gehoorschade natuurlijk)

2 likes

Volgens Le Figaro gaan de Taylor Swift tickets tussen de 70 en 245 euro kosten
 Had wel de Harry Styles prijzen van dit jaar verwacht, maar moet zeggen dat ik hier toch wel een beetje van schrik. Wat een geld zeg.

Ik had de prijzen in de VS gezien en daar was het soms al een wonder als je onder de 1000 kon kopen, dus mij valt het dit eigelijk nog mee hahaha. Had rekening gehouden met het ergste.

1 like

Haha dat had ik ook. 245 was ver onder mijn verwachte budget :see_no_evil:

4 likes

Dat is toch om te janken!

1 like

Ja snap ik, maar die dynamische prijzen uit de VS zijn hier absoluut niet de standaard. Daarom ga ik ook nooit uit van die prijzen haha. Dus voor de Europese standaarden qua ticketprijzen valt het mij alsnog flink tegen, zeker als ik het vergelijk met de prijzen van Harry’s tour.

Overigens zie ik wel in de FAQ van Ticketmaster dat de organisatie kan besluiten om prijzen te bepalen op basis van marktwerking, dus dan zijn we alsnog de pineut.

1 like

Hoe was het gister?!

1 like

Ik denk dat je in de war bent met @oversized , want ik zat ook echt met open mond naar haar instastories te kijken. Zooo vet. Daar was ik helaas niet bij haha.

1 like

Een vriend van mij was gisteren ook bij Beyoncé in Hamburg en stond praktisch aan het podium. Ik heb vrij weinig met haar, maar het zag er wel echt geweldig uit!

2 likes

Hoe was het?!

1 like

Oh haha sorry!

1 like

Oh wat dan!

1 like

Ik vond het wel echt slecht bij Harry en ik stond op de vloer (met oordoppen in). Zou persoonlijk niet weer naar de Arena willen.

3 likes

Vanavond the weeknd :heart_eyes:

5 likes

Jaloers! Have fun :grin:

1 like

Ik snap echt niet dat mensen niet op hem zijn afgeknapt na The Idol en alle verhalen daaromheen. Maar aan de andere kant, Chris Brown trekt ook nog steeds volle zalen, dus kan eigenlijk ook niet beter verwachten

4 likes

Überhaupt geen idee hierover maar ik heb mijn kaartjes al een jaar geleden gekocht ofzo

2 likes

Ik ga over een maand naar een concert in Amerika. Maar ik vraag me af
 hoe laat moet ik er zijn? :joy:. Is het in Amerika een strengere controle dan alleen je kaartje scannen? Het begint om 19:00 en ik kom alleen voor het voorprogramma.

Een rol in een serie staat toch niet gelijk aan Chris Brown die ECHT zieke dingen gedaan heeft?

3 likes

Een paar jaar terug ben ik ook naar een concert geweest in Amerika en van tevoren moesten we ons kaartje ophalen bij zo’n loket. Daarna konden we naar binnen en was er geen strengere/andere controle dan in Nederland.

1 like