Echt? Bij Mike Dean bewogen mijn armhaartjes mee met de bass, zo hard stond 't
En ja, het was echt onmenselijk warm. Ik had zitplaatsen dus daar was nog vrij veel personal space, maar godverdomme ik was zeiknat van het zweet.
Echt? Bij Mike Dean bewogen mijn armhaartjes mee met de bass, zo hard stond 't
En ja, het was echt onmenselijk warm. Ik had zitplaatsen dus daar was nog vrij veel personal space, maar godverdomme ik was zeiknat van het zweet.
Ja ik bedoelde dat ik vooral de bass hard hoorde galmen en de muziek minder goed
Wow! Volgende week een concert en vrijdag de kaartverkoop. Is weer eens iets anders dan anderhalf jaar wachten op een concert
Hahaha imagine de paniek als bijv. Taylor Swift of Beyoncé dit zou doen😂 respect.
Hahahaha huilen, ik ga volgend weekend naar Lana Del Rey in Hyde Park omdat ze nooit een concert hier meer geeft. Ach ja, een trip naar Londen is nooit erg maar jeeeemig zeg
Zojuist gelukt om kaarten voor Fred Again… te regelen in de Ziggo Dome 14 sept!
Zo jaloers!! Ik was het vergeten en het is natuurlijk al uitverkocht dan maar hopen op ticketswap tegen die tijd.
Omggg hier wil ik zo graag heen!
Ik wil ook maar tis echt te kort tijd. Waarom moet alles bij haar altijd zo rommelig
Ik weet niet of je vraag nog actueel is, maar ik ben naar meerdere shows in Düsseldorf geweest. Dextro kan wel mee maar over flesjes drinken doen Duitse concertzalen over het algemeen moeilijk. Eenmaal binnen kan je wel meer dan genoeg kopen, het aanbod van eten en drinken is altijd prima, maar zelf vloeistoffen meenemen naar binnen is meestal niet toegestaan.
Ja ze gaat morgen heen. Ze heeft wel een dokters verklaring, ze neemt t mee en probeert het gewoon. Ze kan uitleggen dat ze ziek is en dat haar waardes kunnen zakken en iets te eten nodig heeft.
In Duitsland lopen ze vaak door de zaal rond met manden met kaasbroodjes en pretzels! Dus ze kan ook binnen nog wat halen zonder van haar plek weg te hoeven
Edit: wel cash geld mee want pinnen is vaak lastig of niet mogelijk
Oh bedankt voor de tip, ik geef het door!
Geen peil op te trekken want alles kan (zie maar Lana del Rey nu) maar vaak niet heel kort op elkaar. Dus hoop er maar niet op
Lewis Capaldi gaat voorlopig niet meer op tournee las ik dus die kans is klein.
Zie ooooveral filmpjes en stories van Joeboy’s gig in Londen langskomen en haat mezelf voor altijd omdat ik niet gegaan ben
Hij heeft zelfs gezegd dat muziek maken zijn tics verergeren en er een reële kans is dat hij hierdoor moet stoppen met zingen.
Op welke termijn dit is weet natuurlijk niemand. Kan 10 jaar zijn, 20 jaar of 5 jaar.
Jaa hoe cool dat ze het zo kort van tevoren aankondigt! Paar jaar geleden zou ze ook komen en toen zegde ze echt een dag van tevoren ofzo af wegens stemproblemen. Hoop nu wel te kunnen gaan.
To be fair, dit was in februari 2020, toen had iedereen stemproblemen *kuch *covid
Er is om 10u een pre sale voor Lana