Concertentopic

Ik ga in ieder geval! Dus we kunnen in ieder geval samen gaan, vind ik gezellig! Ik weet niet of de rest nog gaat?

@Duif ik ga nog, dus ik ga graag samen!

1 like

Yay, leuk! Zin an

3 likes

Gaat iemand morgen naar Bastille?

Yep!

1 like

Jaaa!

Is iemand nog op zoek naar een ticket voor Florence and the machine? Ik verkoop m’n ticket

Op verzoek van de artiest heeft MOJO besloten dat de kaarten uitsluitend op naam worden verkocht. Voor dit concert kunnen maximaal 4 tickets per klant worden besteld. Je vult één naam in per transactie. De andere personen moeten dan tegelijk met de persoon vermeld op de tickets langs de kaartcontrole in de Ziggo Dome gaan. De naam die op de kaarten staat wordt aan de deur gecontroleerd.

Dit staat er op de site van ticketmaster, dus vandaar t ook niet op ticketswap kan. Erg zonde van je tickets :pensive:

Toevallig nog iemand hier die vanavond naar Ho99o9 gaat?

Iemand die 12 juni naar Cage the Elephant gaat¿¿ Heb niemand om mee te gaan haha

17 mei naar Hugh Jackman in de Ziggo Dome😍
23 Juni naar Dean Lewis in TivoliVredenburg😊

18 mei naar Blackpink , iemand die ook gaat?

2 likes

Oh jammer! Ik vond het ook duur maar dacht dan koop ik keer geen kleding/schoenen :joy:

1 like

Ik ga ook naar Hugh Jackman vanavond! Heb al stiekem reviews gelezen van zijn concerten tot nu toe en het beloofd wat hoor!! Zin in haha.

1 like

Ik wil ze ook graag lezen maar hou me in haha! Onwijs benieuwd!!

1 like

Nog meer mensen die in de wachtrij staan voor Rammstein?

1 like

Ja ik! Ben jij al binnen?

1 like

Nope. Ik zit wel in de tweede wachtrij inmiddels.

Ik probeer kaartjes te kopen voor m’n vader maar het schiet niet echt op. Kon wel tickets selecteren maar die zijn nu steeds niet beschikbaar.

Zover ben ik ook inmiddels ja, die loop begint steeds weer opnieuw.