Darkside crushes

De acteur toch wel? De naam in het bericht van @Mies is de naam van zijn personage

3 likes

Skeet ulrich is niet zijn echte naam bedoelt ze, denk ik. Is zijn artiesten naam.

1 like

Oh op die manier! Ik dacht dat ze dacht dat de geblurde naam de naam van de acteur was :sweat_smile:

2 likes

Ja dat bedoelde ik inderdaad, had geen idee dat hij niet echt Skeet heette. Kan me vaag ook nog een Hitkrant artikel herinneren waarin stond hoe zijn ouders deze naam hadden verzonnen

1 like

Ik heb ineens een soort crush op Andre Rieu hahahaha. Heb gisteren allemaal video’s gezien en gatsie veel te oud en alles
Weet ook niet of het bij darkside past (mijn ergste was namelijk Dwight Schrute).

11 likes

Ja dit is ook wel een hele sexy foto

2 likes

Tfoe en door die foto van Andre hierboven begin ik allemaal wel te zien wat jullie erin zien :hot_face:

1 like

Wtf

11 likes

Hahaha maar mijn vraag is stiekem wel nu, huh draagt hij een toupetje? Niet dat dat erg is, andre i still laf ya

2 likes

Ja hij schijnt een heel duur op maat gemaakt haarstuk te dragen.

4 likes

De Notenkraker uit Barbie in De Notenkraker

6fbee7458be176a9ff5145c218ec5411 (1)

4 likes

Omfg heb je de film dan nooit gezien?! :astonished:

1 like

ik ben weer skyrim aan het spelen en ik vind argonians best hot. no shame in my game want sommige mensen vinden mannen aantrekkelijk dus dan liever dit

image
image

2 likes

sry dubbelpost maar ik moet echt hardop lachen, hoe gaat het hier nu mee?

14 likes

Hahaha, ‘hoe gaat het met deze aandoening?’

6 likes

Hahaha leuk dat je het vraagt. Nee dat ben ik ergens tussen toen en nu kwijtgeraakt!

8 likes

Ja deze voel ik :pensive:

3 likes

Eerlijk in zwart wit zie je die rare rode zakjes onder zn ogen niet, scheelt wel!

7 likes

GODVERDOMME

6 likes

Dit had ik alleen van @Oprah verwacht

3 likes