De acteur toch wel? De naam in het bericht van @Mies is de naam van zijn personage
Skeet ulrich is niet zijn echte naam bedoelt ze, denk ik. Is zijn artiesten naam.
Oh op die manier! Ik dacht dat ze dacht dat de geblurde naam de naam van de acteur was ![]()
Ja dat bedoelde ik inderdaad, had geen idee dat hij niet echt Skeet heette. Kan me vaag ook nog een Hitkrant artikel herinneren waarin stond hoe zijn ouders deze naam hadden verzonnen
Ik heb ineens een soort crush op Andre Rieu hahahaha. Heb gisteren allemaal video’s gezien en gatsie veel te oud en alles
Weet ook niet of het bij darkside past (mijn ergste was namelijk Dwight Schrute).
Ja dit is ook wel een hele sexy foto
Tfoe en door die foto van Andre hierboven begin ik allemaal wel te zien wat jullie erin zien ![]()
Wtf
Hahaha maar mijn vraag is stiekem wel nu, huh draagt hij een toupetje? Niet dat dat erg is, andre i still laf ya
Ja hij schijnt een heel duur op maat gemaakt haarstuk te dragen.
Omfg heb je de film dan nooit gezien?! ![]()
ik ben weer skyrim aan het spelen en ik vind argonians best hot. no shame in my game want sommige mensen vinden mannen aantrekkelijk dus dan liever dit

sry dubbelpost maar ik moet echt hardop lachen, hoe gaat het hier nu mee?
Hahaha, ‘hoe gaat het met deze aandoening?’
Hahaha leuk dat je het vraagt. Nee dat ben ik ergens tussen toen en nu kwijtgeraakt!
Ja deze voel ik ![]()
Eerlijk in zwart wit zie je die rare rode zakjes onder zn ogen niet, scheelt wel!
GODVERDOMME