Hahhahaha, geen idee waarom maar ik begrijp deze wel.
Haha, het lijkt net alsof dit over die Screamguy gaat. Zo’n lieve leuke uitstraling!
Hahaha dit wou ik ook net zeggen
Verder gaat het wel goed met je?
Dr House. Drugsverslaafd, egoistisch… noem het maar op.
Oh en ik had al een crush op hem toen ik House voor het eerst keek. En toen was ik 12 was echt verliefd gewoon.
Oh jaaaa had ik ook vroeger!!
Haha yas girl ook Billy Loomis (degene achter het masker in de ‘90s film) is een crush maar die vind ik niet dark side want die is echt hot
Ik kom er nu pas achter dat hij niet echt Skeet Ulrich heet
Skeet ulrich is niet zijn echte naam bedoelt ze, denk ik. Is zijn artiesten naam.
Oh op die manier! Ik dacht dat ze dacht dat de geblurde naam de naam van de acteur was
Ja dat bedoelde ik inderdaad, had geen idee dat hij niet echt Skeet heette. Kan me vaag ook nog een Hitkrant artikel herinneren waarin stond hoe zijn ouders deze naam hadden verzonnen
Ik heb ineens een soort crush op Andre Rieu hahahaha. Heb gisteren allemaal video’s gezien en gatsie veel te oud en alles
Weet ook niet of het bij darkside past (mijn ergste was namelijk Dwight Schrute).
Ja dit is ook wel een hele sexy foto
Tfoe en door die foto van Andre hierboven begin ik allemaal wel te zien wat jullie erin zien
Wtf
Hahaha maar mijn vraag is stiekem wel nu, huh draagt hij een toupetje? Niet dat dat erg is, andre i still laf ya
Ja hij schijnt een heel duur op maat gemaakt haarstuk te dragen.