Jaaaa haha mn vriend en ik vielen elkaar in de armen van blijdschap
Leuke finale. Welverdiend. Ookal ben ik de enige hier, vind het wel jammer dat Tijl weg is. Ik vond m hilarisch
Heerlijk dit, eindelijk weg met die vent.
Yessss morgen chill de finale kijken!
HAHA JAAAA zo blij en doei Teil, jij bent de zwakste schakel
Heerlijk dit. Ik reageerde hier ook vrij enthousiast, werd er even om uitgelachen.
Kwam gister wel dit tegen: https://www.ad.nl/show/rob-kemps-verdedigt-tijl-beckand-na-kritiek-de-ironie-was-direct-duidelijk~a491e3fd/
Jaaaaa heerlijk. Wij hebben lopen schreeuwen voor de TV. Ik ken niemand die ik onsympathieker vind dan Tijl, en zo sneu hard de aandacht constant naar zichzelf moet trekken. Wat een heerlijke ondergang.
ROBBIE BEDANKT, ROBBIE BEDANKT, ROBBIE, ROBBIE, ROBBIE BEDANKT
Ps. Dit deed ik ook in het echt
Wij ook!!
Heb het net terug gekeken, heerlijk al jullie reacties. Vond het ook echt mooi dat Philip zich ook niet in kon houden naar Tijl.
Ah echt zin om die van gister terug te kijken nu ik de uitslag weet!
Ja ik geloof ook wel dat het Tijl z’n humor is maar ik vond het niet echt grappig of leuk om naar te kijken. Maar misschien houdt hij ervan om mensen ongemakkelijk te maken
En Rob for the win!!
Ik hoop dat Rob wint ik kende hem alleen van dat liedje van links naar rechts en hij heeft mij echt verbaasd met zijn kennis. En vind hem echt sympathiek over komen.
Het zou toch fantastisch zijn als de zanger van Snollebollekes de slimste mens wordt?! Maar winst van Emma zou ik ook leuk vinden, gun het haar enorm (volgens mij is Maarten ook een beetje verliefd op haar, zag die rode wangetjes toen hij naar haar keek gisteravond )
Zo blij dat Tijl eruit is trouwens, anders zou de finale kijken echt super kut worden
Ik heb nu gestemd op die andere, maar bedenk me nu ook dat hij nog nooit een dagfinale gespeeld en de rest wel. Misschien werkt dan voor Rob of Emma wel in het voordeel?
Is het zo dat Emma echt makkelijkere vragen krijgt? Lees dat overal maar had niet het idee makkelijker maar meer vragen van haar tijd gewoon, dat doen ze altijd toch wel een beetje dacht ik?
Ik vind het triest dat die Andries een hele strategie met excelsheets en alles heeft dus ik hoop dat hij niet wint, maar ben bang van wel. Vind dat echt een stomme manier van winnen.
Shit ik liep mega achter en heb net alles ingehaald, had gister zo graag met jullie ‘live’ willen mee juichen om Rob en haten op Tijl.
Wat een domme humblebrag, ‘7 uit 7 dat slaat natuurlijk heee-lemaal nergens op’
Ik vind hem zo irri, hij is echt dat irritante kind in iedereens klas dat altijd een 9 haalde maar zei dat het een onvoldoende was en ging janken als het een 8,5 was