Jaaa, love it
Ik kijk ook
Haha die mini rutjes, wat schattig!
Vind de aangekondigde kandidaten weer leuk dit seizoen dus ben benieuwd.
Jaa, echt heel lief!
Die Irma in dat schilderij
Haha en die hond
Ja ging ik ook stuk om
Maarten heeft ook al duidelijk spijt van zijn stem op D66
Goddank hoeven we niet langer dan 1 aflevering Sergio te verdragen
Ik weet dat het het spel is maar ik vond dat Bert en Daphne wel makkelijker plaatjes konden raden dan Sergio. Daphne kon gewoon random wat talen roepen terwijl Sergio echt specifiek voor- en achternaam moest weten. Ik zou daar hard in falen ook
Ik dacht dat ik Barbara Barend wel leuk zou vinden maar ik vind haar een hele irritante kandidaat
Ik vond het vooral heel irritant dat ze bij die ene vraag maar door bleeeef gaan ipv te passen
Nou ja dat! Ze bleeeef maar gaan elke keer.
Ze ouwehoeren in het begin zoveel. En tussendoor ook!
Jemig, wat knippert Daphne toch irritant vaak met haar ogen. Ben er steeds helemaal door afgeleid.
Heb dus altijd het idee dat dat heeft te maken met het niveau van de kandidaten in de aflevering. Als de kandidaten meer weten, hebben ze hogere scores en duurt de finale langer > minder tijd om te ouwehoeren. Nu zijn het dus waarschijnlijk kandidaten die lager scoren > duurt de finale korter en moet de zendtijd toch gevuld worden dus dan maar veel ouwehoeren.
Ik vind Bert zo’n irritante pretentieuze man, hij zit hoog in mijn irritatie zone. Ook de hele tijd zo irritant zijn brillenpootje in z’n mond stoppen, I cannot 🥲
Hahaha ik vind de onzin van antwoorden van Vanessa heerlijk. heel grappig