Yesss, goed zo Nandi
Yaaaaaayyyyyy
Matthy van de bankzitters zegt dat hij is gevraagd voor de slimste mens en dat ze per seizoen maar 6 plekken hebben voor witte mannen tussen de 20 en de 40. Ik heb dit seizoen niet gekeken maar klopt dat een beetje?
Ik heb Renée dus op mijn babynamenlijst staan maar moet zeggen dat deze Renée dat echt helemaal heeft verpest gvd ben blij dat Nandi haar eruit heeft gewerkt
Klinkt als kul, maar zou het een probleem zijn als het zou kloppen?
Na een rukseizoen wel een mooie finale, en goeie winnaar!
Nee ik was gewoon benieuwd, vind het interessant hoe die kandidatenselectie werkt
Lig achter dus ben alles achter elkaar aan het kijken. Erger me zoooooooo erg aan Renee, help . Ook hoe ze haar hoofd schuin naar beneden houdt ofzo en dan die voeten op de bank.
Phillip stopt er mee eind 2024! En Herman volgt hem op.
Leeeeeeuk, hoopte ik al op!
Zit de finales te kijken⊠en me alleen maar te ergeren . Herken dat niet echt bij mijzelf, maar ze triggert iets bij me haha. Echt waaaarom zit ze zo op die stoel? En dan dat rekken met die secondes. Het erdoorheen gegil. Echt irritant #einderant
Ik vind het wel raar dat bij âwat weet je van poffertjesâ boter en poedersuiker 2 losse woorden zijn en bij âAnoukâ niet eens zangeres. Niveau kan soms zo verschillen.
Net als bij die laatste ronde, collectief geheugen. Soms zijn de antwoorden volledig gericht op de inhoud van het fragment en soms volledig om 1 persoon of detail uit het fragment.
Bijvoorbeeld dat je dan een fragment van een film ziet; de ene keer kan het dan volledig over de film gaan en de andere keer willen ze alles weten over 1 acteur uit die film
Jaa preciess, zo random
De beste man wordt volgend jaar 80, ik denk eerder dat hij om die reden stopt
Yes! Gelukkig.
Als iemand hier de Slimste Mens app ook heeft en vrienden wil worden om tegen mij te spelen, dan is hier mijn linkje!
Leuk, volgens mij is ons spel nu begonnen!
Ik heb je ook uitgedaagd!
Ik heb volgende week Slimste Mens quiz in de kroeg !