De Slimste Mens NL

Ik vind het zo leuk dat rob eigenlijk zo slim is! Zag hem laatst ook al in een ander programma, toen vond ik hem ook al heel sympathiek.

1 like

‘Een of andere conferentie’ wat gĂȘnant zeg

2 likes

Ja vind Rob ook leuk! Moest net ook wel echt lachen om die fotoronde :rofl:

Klokhuis, toch?
Maar ze weet idd niet zoveel. Alleen over Destiny’s Child en een paar filmquotes :sweat_smile:

Oh kan ook, maar dan nog.

Daar had ‘ie hetzelfde blousje aan volgens mij :joy:

Haha een vriendin van mij zegt altijd dat ze Brabanders al van verre hoort omdat ze zo schreeuwen/luid zijn. Moest daar meteen aan denken omdat hij inderdaad ook nogal een luide stem heeft.

3 likes

M’n vriend zegt hier nu ook tegen mij “doe eens stil”
Ze moeten me toch horen op tv

1 like

Ze kan zelf ook nog wel wat leren van het Klokhuis, mijn hemel

Fakenews!

1 like

Ik was zelf trouwens echt super slecht in die bomen aan hun blad herkennen

Misschien toch eens het bos in

Gelukkig wist Sosha de palmboom :palm_tree:

1 like

Wat een belachelijke vraag over die presentatie van OP1 bij de galerij.

5 likes

Ik wist echt niemand :joy: maar ik heb dat ook echt nog nooit gezien

Haha ik ook niet. Maar 2 mensen voor- en achternaam per antwoord is toch niet te doen joh.

1 like

Idd veeel te moeilijk als je het vergelijkt met een rijtje augurken knoflook radijs in pot??

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat die Guy van snollebollekes me wel heeft verrast! Ik kende hem niet had een vooroordeel door de muziek die ik verschrikkelijk vind en had daardoor geen hoge pet van hem op maar hij weet echt veel en komt ook chill over. Goed bezig met mij laten bijdraaien Rob :+1:

11 likes

Ik ben vooral erg blij dat het Klokhuis een redactie heeft die alles voor haar uitzoekt

2 likes

Ik als stomste mens die eindelijk eens wat weet: tbs is geen straf!!! :sweat_smile:

2 likes

Sinan probeert het niet eens
 waarom doe je dan mee denk ik dan

3 likes