Zo heerlijk om dit soort foto’s weer te zien Heb voorlopig geen tripje naar Duitsland gepland staan, dus ik moet het met de hauls van anderen doen
Ik weet niet hoe het daar is, maar hier in Berlijn moet je in het hele winkelcentrum je mondkapje op, ook buiten de winkels dus.
Ik ben vorig weekend in een Duits winkelcentrum geweest en daar moest je je mondkapje wel op. Stond ook aangegeven bij de ingang.
Weet iemand welke DM goed aan te rijden is vanuit Brabant? Ik dacht aan Aken, maar misschien mis ik wat
Je kunt op hun website wel goed zoeken op locatie!
https://www.dm.de/store
Er zitten er veel langs de grens zo te zien (Google geeft dit aan)
Oh wow dankje! Ik denk dat ik Aken doe, verschilt niet veel qua afstand met Kleve maar is wel een leuke stad
Nettental! Net 6 km over de grens bij Venlo en er zit ook een grote Kaufland naast. Ga daar ook altijd heen en is voor mij 45min rijden.
Dank!!!
Hallooo deel dan ook even de plaats
Dank jullie wel @Mar en @kika, dan weet ik waar ik aan toe ben. Toch maar doen dan, of naar Kleve, heb nog bijna 2 weken om daar over na te denken
En een foto van je aankopen!
Welke DM in Kleve raden jullie aan? Ik zie op GoogleMaps dat er meerdere zijn.
Weet je tot wanneer? *plant ondertussen een weekend limburg in *
Kleve is verder ook niet heel bijzonder, dus mis je niks aan.
Welk filiaal? Niet de Kleikstrasse, daar was ik gisteren
Emmerichstrasse
Oh grappig, ik vind het wel leuk. Zeker in de auto, beetje door de stad heen rijden en de bossen.
Ik hoop nog steeds een wimperserum te vinden dat net zo goed is als die van de Kruidvat.
Heeft iemand succes gehad met een serum van de DM?
Nee ik heb er 1 geprobeerd van Alverde, die deed niks.
Wat wel een aanrader is van DM: deze wasparfum! Ruikt zooo lekker, blijft ook best goed hangen.
Dankje! Dan ga ik die laatste ook aanschaffen als ik in Duitsland ben.