Zijn de adventkalenders al te koop? Die van de DM blijven gewoon de beste!
Ik was er dinsdag en heb ze toen nog niet gezien!
De DM in Tuddern/Selfkant is maar 10 minuutjes met de auto vanaf mijn ouders. Nu woon ik zelf voor studie in BE, dus elke x als ik daar ben heb ik echt de winkelwagen ram vol. En dan nog lekker bij de Rewe soep (spargelsuppe + broccolisuppe <3) in pakjes kopen, bij de Aldi een berg pijnboompitten en bij de dierenwinkel een speeltje voor mijn konijn.
De Clipper thee (daar heet het Cupper) is trouwens ook een aanrader. Allemaal andere smaken dan je in NL/BE kan krijgen.
Is nog veeel te vroeg voor
Duitsers zijn altijd vroeg
Behalve met scoren tijdens wkāsā¦
Heb je de Add Llex al gebruikt? Hoe bevaltt die?
Een balletje voor de kruimels in je tas!
Nee nog niet, ga hem denk ik dit weekend eens gebruiken
Ik heb de Add plex als kuur gebruikt maar vond het niet heel bijzonder. Je moet dan de 2 zakjes mengen, laten intrekken met folie en eerst 3 minuten met de fohn erop en dan nog eens 12 minuten laten zitten. Dit heb ik allemaal braaf gedaan, maar merk niet veel verschil met een normaal haarmasker. Ik had eigenlijk iets meer inhoud verwacht, het was best weinig, een volgende keer zou ik 2 verpakkingen gebruiken voor half lang haar. Het rook wel lekker trouwens! Deed me aan Rituals denken (die oranje lijn als ik me niet vergis).
https://www.dm.de/search?query=adventskalender&searchType=product
Ze staan online! Dus zullen binnenkort in de winkels verschijnen. Weet niet of er nog anderen bij gaan komen.
Geen Alverde dit jaar? Al ziet die van Balea er wel goed uit!
Als ik Google op Alverde adventskalender 2020 vind ik niks⦠maar misschien is het gewoon nog vroeg!
Ik heb de add plex ook geprobeerd! Ik merk geen gigantische verschillen, maar heb wel het idee dat mijn haar wat steviger en zachter aanvoelt en er een mooie glans over zit. Vind het niet te vergelijken met een olaplex behandeling bij de kapper, maar wel fijn voor een keertje dus.
Gisteren mijn vader naar de DM laten gaan om te vragn naar de Balea kalender. Over 2/3 weken verschijnen ze in de winkel
Misschien een overbodige tip, maar je kunt via de website in de gaten houden of de kalenders op voorraad zijn in een DM bij jou in de buurt. Er staat zelfs hoeveel ze op voorraad hebben. Dan hoef je niet onnodig naar Duitsland te rijden haha
Zie nu ook o.a. een Nivea kalender, Trend it up en zelfs een sokken kalender op de Neu pagina staan. Ook de Alverde staat nu op de site
Oehh ga je voor paars haar?
Heb ik al! Het is meer aubergine, maar op fotoās is het altijd donkerder
Mn haren zijn echt net gewassen, dus ziet er een beetje gek uit
Hoe werkt de traum locken creme?
P.s. je hebt mn favoo eyeliner everrrr gekocht