Drugstopic

Praat hier over alle soorten drugs of stel je vragen.

Is dit topic niet iets voor members only?

2 likes

Gewoon doen! Staan heel veel filmpjes op YouTube. Longvloei en shag draait het beste, wiet helemaal fijn maken en eroverheen strooien.
Ik kan echt super slecht draaien dus het tipje valt er bij mij altijd uit, dus ik doe altijd een plakbandje om mn vloei heen zodat het tipje er niet uit valt haha. Ziet er niet uit maar wat maakt het uit, joint is een joint hahaha

1 like

Heeft er iemand ervaring met online wiet bestellen, ben te lui en niet zo veel tijd om naar de shop te gaan de komende dagen :’)

Ja rondom het vloei wat om de tip zit zegmaar, snap je? :joy:
En gewoon een tijdje tussen je vingers laten rollen voor je hem dichtdraait, geduld is echt het belangrijkste.
Heb ooit op Lowlands een speedcursus (klinkt in dit topic heel anders dan ik bedoel haha) van een buurman gehad en sinds dien zelf een beetje geprutst

2 likes

Ik heb gisteren sinds een tijd weer een keer xtc gehad en daarbij heb ik ook altijd tijdens het opkomen een super misselijk gevoel. Iedereen zei altijd niet aan denken, gaat wel over, maar ik ga ‘gewoon’ even overgeven, daarna is het misselijke gevoel meteen weg en komt het ook niet meer terug.
Misschien dat proberen?

Maar kots je de pil dan niet weer uit of wordt het heel snel opgenomen? Ik heb een keer overgegeven maar het misselijke gevoel bleef toen.

Het is een uurtje na inname, en ik voel hem dan opkomen, dat gevoel is net iets te heftig voor me. Dus ik kots de pil zeer zeker niet uit.
2CB, nooit gehad, maar wel jammer dat je na overgeven nog misselijk bleef. Misschien je concentreren op het leuke gevoel en accepteren dat de misselijkheid erbij hoort, misschien dat het dan minder bezwaarlijk word?

1 like

-vragen over pep-

Ik denk dat ik nu ongeveer 5 jaar af en toe drugs gebruik. Eerst alleen maar 4fmp toen af en toe xtc of mdma. Ik reageer niet top op xtc dus wil dat niet meer doen. Mn energiepeil gaat daar namelijk van omlaag. Toen zei een vriend dat ik een keer pep moest proberen en dat wil ik ookdus ga ik vlgnde festival doen. Wat denken jullie dat goede dosering is? Bij xtc nam ik vaak 1 tot anderhalf pil (waarin 1 pil 250 is)

Ik zou gewoon een of twee sleutelpuntjes nemen en meer naar gelang.

Nee verdeeld. Eerst een halfje en dan kwartjes bijpakken

Ja en ook verschil tussen verschillende soorten wiet.

Ik zou ook echt aanraden om een aantal uur voordat je wilt gaan slapen niets meer bij te nemen @palmboom

Ja ook dat idd!
Als ik op een festival van 11-23 bijv rond uur of 16-17 laatste puntje neem en we 02:00 thuis zijn kan ik relatief snel in slaap vallen. Moet wel zeggen dat ik mini puntjes neem en niet hele scheppen.

Ja dit zeker. Mijn god wat heb ik vaak plafonddienst gedaan in mijn kamer bij mijn ouders omdat ik gewoon urenlang niet kon slapen. :’) 1 van de redenen dat ik ook geen pep meer hoef in mijn leven, doe mij maar drugs waar je ook chill van kan slapen.

Ik slaap echt gewoon niet als ik drugs heb genomen op een festival. 2 weken geleden was ik naar een festival en had om half 8 voor het laatst wat bijgenomen. Vervolgens heb ik tot de volgende ochtend (!) 11 uur wakker gelegen. En toen ook maar 2 uurtjes geslapen. Heb dit altijd na het gebruik van drugs (ongeacht de hoeveelheid). Heb altijd van alles geprobeerd. Zodra ik thuis ben ga ik lekker uitgebreid douchen, rustig liggen met een theetje, netflix kijken. Denk dat ik het maar moet accepteren :stuck_out_tongue:

Tenzij iemand hier een gouden tip heeft?

Trouwens een idee dat dit topic ook naar members only gaat?

6 likes

Het enige wat helpt is heel veel alcohol drinken :stuck_out_tongue: zegmaar een halve liter wodka.

Maar nu accepteer ik het inmiddels ook, inderdaad lekker douchen en scrubben, lekker bodylotion op, jointje erbij, kopje thee en gewoon ff pijn lijden de komende 12 uur haha. Alhoewel ik nu al een tijdje gestopt ben met drugs maar zo deed ik het voorheen

Melatonine

1 like

Jaa graag