Drugstopic

Blowen te vaak haha maar harddrugs 1x in de drie maanden ofzo maar heb ook periodes gehad dat ik niks deed.

Stom, toch geen 2cb dit weekend. Hij heeft er ineens geen zin meer in, zo stom en vaag. :unamused: Komt wel zegt die pff haha. Waarom heb ik geen vrienden meer om drugs mee te doen.

Omdat iedereen verstandig begint te worden haha. Herken het wel hoor ook als het gewoon om feestjes gaat. Vroeger kon ik altijf wel iemand optrommelen nu begint dat echt uit te dunnen.

1 like

Na het is niet eens alleen het verstandig worden haha… Ik ga ook gewoon niet meer met ze om. :rofl: Beetje combi van beide. Mijn huidige date is wel van de drugs dus hij is momenteel de enige persoon met wie ik nog iets kan doen af en toe maar ja moet die niet ineens het plan afzeggen haha.

Ah dat is jammer! Ook geen andere keer?

Ik vind 2cb echt één van de leukste dingen, maar ik kreeg het altijd via m’n ex en nu weet ik niet hoe ik eraan moet komen :neutral_face: ook een beetje jammer.

Hij zei eergisteren ja komt wel keer en ik moest ophouden erover… Naja vaag haha. Hij gebruikt genoeg drugs met vrienden dus waarom nu met mij niet? Hij zei net wel ja ben bezig, hoor je morgen wel. Stiekem hoop ik natuurlijk nu dat hij wat aan het fixen is maar zal wel niet. :rofl:

@Fentanyl en???

In other news:
Ben door die kut coke weeer klaar wakker. Voel me verder wel super chil (iets met te laat pieken) maar weet nu al dat ik morgen verrot ben omdat ik nog wel even wakker ben (+alcohol)

1 like

Sorry voor de dubbel post maar jullie zouden me nu moeten zien zitten :joy::joy::joy: man man man

2 likes

Haha, je ogen?
Wel leuke nacht gehad?

Ik heb gister voor het eerst coke gedaan maar dat is saaai man

4 likes

Vind ik ook, snap ook niet wat mensen er zo chill aan vinden want vond er zelf vrij weinig aan haha

4 likes

Hoe zit je in je vel? Ik zou het echt alleen doen als je je 100% Chill voelt

3 likes

Het zit er langzaam aan te komen, maar het is nog niet dat ik me helemaal chill voel. Hierdoor heb ik inderdaad eerder niet gebruikt. Misschien is het verstandig om het nog langer uit te stellen.

Ik ben zelf niet zo in de drugs, maar beter uitstellen tot je je helemaal chill voelt dan het nu ineens doen om, ja waarom eigenlijk? Denk dat je er veel relaxter in staat als je je gewoon goed voelt en je er zorgeloos van kan genieten. Het kan altijd nog.

3 likes

Haha ja en ik krijg altijd een vreemde tik met mn hand als ik drugs heb gebruikt!
Was heeel gezellig ja👅

Nu brak

1 like

Ik las hier naast de post van @lightbox al eerder dat mensen wakker bleven van de coke en verbaas me daar echt over. Bij mij werkt het altijd max een uurtje, daarna is het wel klaar. Dat wakker blijven heb ik echt alleen met pep gehad.

2 likes

Ik ga zo aan de coke met Mexicaan gehehe

5 likes

Heb eergisteren ook een nacht overgeslagen door pep :confused: gisteren xtc gedaan en vannacht geslapen als een baby :heart:

2 likes

Ligt er denk ik ook aan hoeveel je gebruikt? Als ik coke gebruik (wat gelukkig nauwelijks meer is) gaat er wel 3/4e tot 1 gram doorheen. Slapen is dan echt geen optie voor mij

4 likes

Ik wil komend weekend misschien voor het eerst 3mmc proberen, twijfel alleen nog. Iemand die dit en 4fmp wel eens heeft gebruikt?
Ik vond 4fmp namelijk erg chill, maar na een aantal keren hoofdpijn en slechte verhalen heb ik het afgezworen en houd ik het voortaan bij xtc. Is 3mmc vergelijkbaar met 4fmp?