Drugstopic

Heb inderdaad even een potje zitten huilen en ben toen in slaap gevallen. Ga zo inderdaad maar proberen om een banaan te eten. Zag net dat ik ook nog raketjes in de koelkast had, heb ik opzich nog wel zin in #ikgaalseenraket :joy:

3 likes

Hoi!
Dit weekend een feestje, en waarschijnlijk gaan we MDMA gebruiken. Nog nooit gedaan, alleen een xtc-pil. Ik vraag me af hoe je dit het beste kunt doseren? Moet je perse afwegen? Ik geloof dat ze willen ‘dippen’ maar hoe weet je dan hoeveel je neemt? Heeft iemand tips? :grin:

Ik doe/deed dat meestal op het oog, maar als je weinig ervaring hebt/het niet zo kunt inschatten kun je misschien van tevoren wat wegen zodat je het later beter in kunt schatten?
En dan steeds een klein beetje nemen, gewoon beginnen met een paar korrels op je vinger. Kijk steeds goed naar je vinger of je niet per ongeluk een steen erbij hebt zitten want dan ga je opeens heel hard, verder vind ik M juist chill dat je elke keer lekker een klein beetje kunt nemen en als je dat een paar keer achter elkaar doet kan je wel een beetje inschatten hoeveel goed is.
Als je het echt spannend vind zou ik van tevoren bommetjes van ± 50 mg maken en die gewoon nemen.

4 likes

Ik dip het ook altijd. Pink een beetje nat maken en dan kijken wat er aan blijft hangen. Liever iets te weinig dan iets te veel. Als je liever zeker wil zijn zou ik het afwegen. Hebben er mensen die er ter plekke bij zijn ervaring mee? Vaak kunnen zij ook wel goed inschatten wat te veel of te weinig is.

2 likes

Ik dip ook altijd met m’n pink. Als je niet zeker van de hoeveelheid bent idd even vragen aan mensen die er verstand van hebben. En niet te snel bij pakken als je nog niks merkt.
Het is trouwens wel heel vies, dus doe er drinken bij waarmee je de smaak wegspoelt. Veel plezier!!

(nu heb ik trouwens ook zin om het binnenkort weer eens te doen en ik heb nog… Hm)

1 like

Pfoe, ik ook zeg. Misschien over een paar weken op een kleinschalig feestje, maar wil eerst even kijken of meer mensen het daar doen voordat ik als enige ergens sta te spacen. Anders hopelijk binnenkort weer met mijn vriend in een hotel.

2 likes

Afgelopen weekend ook voor het eerst MDMA gedaan en toen heb ik de poeder in capsules gedaan. Een halve capsule stond voor mij ongeveer gelijk aan een halve pil qua effect, maar dat ligt natuurlijk ook aan de grootte van de capsules etc.

Je krijgt het in ieder geval wel makkelijker weg dan door het te likken.

Ik vind de smaak heeel goor dus dippen doe ik liever niet. Ik doe het altijd door mijn drinken heen. Zo is die smaak minder en kun je ook wel doseren want ik drink mijn drankje nooit in één keer op.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden allemaal! @kali @papierhier @Lorelai @Whistle @Jetlag @Klikhier @Wonderland. De rest heeft wel allemaal ervaring, dus ik zal ook maar gewoon een beetje op hen vertrouwen. Ik laat wel weten hoe het was!

2 likes

Ik heb mijn berichtjes gedelete, ik wil geen foute adviezen oid geven of dat er iets gebeurd met iemand adhv mijn posts.

Ik heb vanavond een spontane drugs avond met een vriendinnetje van vroeger. Het is echt heel leuk en ik vind het ook heel chill dat ik de komende dagen geen verplichtingen heb en het zo gek als ik zelf wil kan maken.

Het enige minpunt aan deze avond is de tripjes naar de avondwinkel of de supermarkt als we weer door onze sigaretten stash heen zijn. :sob:

8 likes

Het was zo ongemakkelijk gisteren :joy:Ik appte onze dealer en ondertussen ging mijn vriend richting de pinautomaat. Normaal duurt het wel even voordat hij er is maar hij stond nu binnen 10 minuten voor de deur. Nou prima ik bood hem een biertje aan voor het wachten, had mijn vriend een probleem met zijn pas oid en moest echt langs 5 automaten fietsen voordat hij ergens geld uitkreeg. Uiteindelijk moest ik die man EEN UUR vermaken, dronk hij de helft van ons bier op en snoof hij lekker van zijn eigen voorraad vol in het zicht op ons balkon :thumbsup: Zijn hobby is houten boten maken, nou weet ik dat ook weer!!!

66 likes

Ik had gister ook een drugsavond, maar was voor mij nieuw om dat niet in een soort party setting te doen, dus had af en toe echt van die momenten van; wtf ben ik eigenlijk aan het doen. Best irritant omdat je dan eigenlijk niet echt lekker voelt

En en? Hoe was het?

Was heel leuk! Gelukkig kon de rest mij goed helpen, haha, steeds vragen; is dit genoeg? Is het niet teveel?
In het begin was ik ook een beetje teveel bezig met wat ik voelde denk ik… en voelde ik ook niet zoveel na 2 keer dippen, maar daarna wel en toen was het heel chill. Lekker gekletst en daarna een beetje op de bank gezeten, maar was gewoon heel fijn zo :smiley:

3 likes

Huh @RupiKaur ik was op jou aan het reageren maar wellicht heb jij je bericht verwijderd?

Haha, ja vond het toch tricky ivm privacy. Als je nog wilt reageren, graag! Zou je me een dm willen sturen?

M’n vriend is nu bij een vriend van hem op LSD aan het trippen en ik heb echt een raar soort fomo nu. Het idee dat zo’n trip zo lang duurt trekt me namelijk niet echt (ik heb ooit een badtrip op keta gehad), maar ik ben nu toch nieuwsgierig. Ik denk dat het komt doordat ik gewoon ook weer eens iets wil beleven. Ik was de hele middag ook een beetje zenuwachtig voor hem en hoopte dat z’n eerste keer een fijne zou zijn, maar hij stuurde me net een appje met een blij hoofd met kraaloogjes dat alles goed is :relaxed: Volgens mij zitten ze nu in de comedown.

2 likes

Ah fijn dat alles goed is (gegaan)! Heeft iemand hier wel eens LSD gedaan? Ben er toch wel nieuwsgierig naar

1 like

Ja hè, ben ik ook blij om! Ik ben trouwens nu wel echt steeds nieuwsgieriger aan het worden en hoop ook op verhalen van iemand van hier. Ik ben wel bekend met 2cb, maar volgens mij is dat echt een compleet andere beleving. Of in ieder geval minder intens ofzo.

1 like