Durf te vragen #3 (Deel 1)

Jaaa Contigo is fijn maar ik vind wel dat de koffie te lang heet blijft. Echt een non-probleem maar ik laat de koffie dan eerst afkoelen tot net te heet om te drinken. Maar als je het rechtstreeks na het zetten erin doet blijft het echt nog zeker een paar uur veel te heet. Ook heel goed geschikt voor koud, trouwens.

Edit: ik zie dat in de test wel een andere wordt gebruikt dan die ik heb, want die in de test lijkt wel flink af te koelen.

2 likes

Ah bedankt voor de reacties al! Ik wil eigenlijk niet een te grote beker en 250 ml, die van de HEMA,leek me wel fijn. maar ik wilil ook niet weer te weinig geld uitgeven, want dit is al de derde die ik zou gaan kopen.

Van contigo heb je ook kleinere

1 like

Weet iemand misschien de naam van een blogger van vroeger. Ze was niet heel groot bekend, woonde samen met haar vriend in Amsterdam en later in Haarlem. Volgens mij studeerde ze toentertijd in Groningen, een master in marketing. En ze liep stage bij de Libelle volgens mij. Haar insta & naam was iets met style nog wat. Heeft iemand enig ieee wie ik bedoel??

Volgens mij iets van stylebylaura? ze heeft nu volgens mij een instagram over hiken

2 likes

Dat zou weleens kunnen ja. Ze ging toen ik stopte met haar te volgen in het noorden hiken met haar vriend inderdaad.
Als ik nu zoek op stylebylaura zie ik een heel ander type haha

Laura mensink heet ze zie ik nu! Dr hike insta is letsgohikingnl

1 like

Jaa!! Dank je wel! Echt love dit forum

Kent iemand een merk (het heeft in ieder geval zomerse sandaaltjes) waarbij het logo een X is en dan volgens mij boven en onder 2 letters. Maar het kan ook links en rechts (of boven, onder, links Ă©n rechts) zijn. Zoiets als dit dus, even gefabriceerd:

Doet me denken aan een ‘kakker’-/golfmerk
 Kan dat? Ben aan het googlen, maar kan het (nog) niet vinden. Maar misschien is mijn associatie weer een haakje voor iemand anders?

1 like

Ja dit “probleem” heb ik ook (maar dan met thee). Ik gooi er dus altijd wat koud water bij want anders duurt het eeuwen voordat het drinkbaar is.

Ja dat is wel echt waar

Zou kunnen! Ik zag iemand met sandaaltjes vandaag met dit logo. Was niet per se een kakker maar kan natuurlijk wel een kakmerk zijn :grimacing:

1 like

Weet iemand een lekkere Airwick luchtverfrisser? Ik was laatst in een winkel waar het echt maar dure conceptstore rook, dus toen ik vroeg welke dure geurkaars dat was liet ze gewoon zo’n stekkerding zien. Maar ik ben de geur vergeten! En aangezien ik net terug kwam van een weekend weg en ontdekte dat er al 4 dagen een ovenschotel in de oven stond terwijl het 30 graden was
 kan ik er wel een gebruiken.

2 likes

Als je de lekkerste geur gevonden hebt dan wil ik het ook graag weten! Zit al zo lang te twijfelen of ik er een koop, maar vind de geur zo lastig.

1 like

Ik ga morgen kijken! Op dit moment ben ik met alles blij zolang het maar geen Fragrence de Melted Cauliflower is.

4 likes

Oooh, dat is een andere dan waar ik aan dacht (maar nog steeds niet gevonden heb grr).

Ben benieuwd of het dit merk is!

2 likes

Oh wat grappig, ik zat me laatst nog af te vragen of haar blog nog zou bestaan. Ik weet nog dat ze destijds een mode opleiding deed in Doorn. Leuk om te zien dat ze nu zo met hiken bezig is.

(En ik judge mezelf dat ik deze kennis over een totaal onbekende persoon nog in mijn hoofd heb :grimacing:)

1 like

Hahaha sorry maar ik moest heel erg lachen om de ovenschotel en welke geur dat afgegeven moet hebben. Hoe ben je die vergeten haha!

Bedoe jij het under armour logo? Is veel golfkleding van wel