Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja had wel gekund, twijfel nu of we dat ook deden…
Ik heb 'm een hele tijd terug al weggegeven :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja inderdaad, het forum is tot op het bot verdeeld! Maar dank allemaal, het lijkt niet zoveel uit te maken dus ik neem gewoon de goedkopere. En voor koelere lucht zet je er een koelelement of koude fles water naast :+1:t2:

1 like

Ja dat bedoel ik, daar had ik dus een discussie over.

Ooh het leek net of je die vraag stelde! My bad.

Welk spel moet in aanschaffen voor vakantie? Wij zijn echt spelletjes-leken.

Ik heb nu Rummikub, Stratego en Triominos in mijn mandje zitten haha.

Misschien kun je hier iets vinden. Mijn vriend en ik vinden Carcassonne heel leuk!

2 likes

Haha, die drie en Zeeslag zijn ook gewoon mijn favo spellen die leuk blijven haha.

@pastelzwart Thanks, dat topic ken ik nog niet. Ik ga even goed lezen!

1 like

Ticket to ride.
Clever
Keer op keer

1 like

Een goed set kaarten om mee te pesten

1 like

Skip-Bo!

1 like

Qwixx!

2 likes

Skipbo!
@Falafel zelfde gedachte

Edit: Wij spelen ook graag Kolonisten van Catan, bord -en dobbelspel

2 likes

Thanks iedereen voor de aanraders!

Als jullie nog aanraders hebben voor autokoelboxen, ook welkom haha. Eentje die niet teveel lawaai maakt. :joy:

Je kan gesprekken wel archiveren, dan staan ze helemaal niet meer in je lijst. Helemaal onderaan de lijst met chats kan je dan op gearchiveerde gesprekken klikken en dan staat die daarbij. Weet alleen niet of het verder nog andere effecten heeft. Ik heb wel android btw
@FISSA


@Banananana ik heb die wel gezien bij de turkse supermarkt, misschien hebben ze dat bij jou ook

1 like

Dat heeft in het geval van @anon31495790 geen nut volgens mij. Als je de chat hebt gearchiveerd en er wordt weer in gepraat, komt de groep weer gewoon in je lijst te staan

1 like

Oh jammer dat wist ik niet! Heb het namelijk alleen ooit geprobeerd met iemand die ik had geblokkeerd

Ja, het klopt inderdaad dat het gesprek dan weer in de lijst komt zodra er weer iets gezegd wordt in dat gesprek :disappointed: Toch bedankt voor het meedenken @Sensatie

1 like

Niet in de spouwmuur, maar een week geleden wel in een vogelhuisje. Uiteindelijk iemand laten komen die er gif in heeft gespoten en na drie dagen mochten we het vogelhuisje openen. Vond het echt heel zielig, dat nest was ook zo mooi met alle kamers enzo :sob: maar als we hem lieten zitten, dan zouden we de hele zomer niet in de tuin kunnen zitten vanwege alle wespen die af en aan zouden vliegen. Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik hoop dat je een oplossing vindt!

@Virago @Yzile @August @Rozevarken Echt al een week geleden maar zie nu pas dat ik een melding heb gekregen van jullie reactie over de sticker op mijn schoenen. Jullie hadden gelijk, het moest eraf!

2 likes

Lastig inderdaad, ik weet ook niet hoe dat opgelost moet worden. Succes in ieder geval!

1 like