Heeft ie ze al besteld? Gewoon ff proberen als ze binnen zijn. Ik merk om me heen dat het echt bij iedereen anders is. Mijn schoonzus bijv heeft in gewone schoenen 39 (ik ook) in AM1 heeft zij 39 en ik 40 en in die huidige 90s heeft zijn zelfs 38,5 en ik dus ook 40. En hier op het forum lees ik ook wel verschillende ervaringen in hoe mensen t vinden vallen. Dus wie weet valt het mee.
Worden het je eerste 90s?
Ja klopt! Niet alleen op de doos trouwens, maar in de schoen zitten ook 2 labels met verschillende sizes
Doos
En 2 labels in de schoen. Goed verhaal Nike

Ik weet wel dat normaal wmns 40=25,5cm en mens 40=25cm. En deze concords zijn wmns release, dus zou 25,5cm moeten zijn zou ik dan denken. Maar waar die mens dan op slaat???
Laat maar weten als op reddit iemand het weet. Dit is echt apart!
Ja bij die is t ook idd, supervaag!
Ik had dit ook en snapte er niks van en toen heb ik @Luzarl een berichtje gestuurd schaamde me dood
Ik moet een opdracht maken maar ik kom er niet uit. Misschien heeft iemand hier zin om mee te denken haha?
Het gaat over het bedenken van een activiteit voor een babygroep die aansluit bij het behaviorisme (conditionering).
Voor babys… ik kom niet verder dan licht uit = slapen.
Haha
Haha ja inderdaad. Als ik binnenkom met eten gaan die grote wel meteen naar de tafel kruipen. Maar dat is niet echt een ~activiteit~.
Of dat ik ze een schok geef als straf net als Skinner deed met zijn muizen (grapje)
Iets met geluidseffecten en dan een kaartje pakken uit enkele opties? Dus geluid van een koe een kaartje daarvan, regengeluid een kaartje met regenwolk oid.
Ik ben slecht met baby’s.
Edit: of dierengeluiden en de matchende knuffels?
Ik moet direct aan Little Albert denken, maar hoop dat zoiets niet de bedoeling is.
Bij een bepaald geluidje/muziekje is het tummy time?
@Paranimf en @roeptoeter thanks! Hier kan ik wel wat mee inderdaad! Ik ga inderdaad wat doen met muziek/geluid en dan daar iets aan koppelen. Had even dit zetje nodig. Ik was zo inspiratieloos.
Ik wil iets zo’n opblaasbaar zwemding kopen waar ik en m’n vriend samen een beetje chill op kunnen dobberen op een meer. Heeft iemand de gouden tip?
Je hebt van die soort van hangmat achtige dingen. Vgm heeft dr action die ook
Binnengekomen maar toch te klein. Vooral te smal🙃
Eerste paar 90’s idd.
Thanks iedereen! Moet hij toch weer op zoek haha.
Crodino? Een soort aperol spritz maar dan zonder alcohol. Schijfje sinaasappel en wat ijsblokjes erin & klaar!
Flesjes Lemonaid! Super lekker is dat
Nix and Kix Mango Ginger
@crazyplantlady wij willen altijd allebei deze:
Dus twee daarvan zou heel chill zijn.
En ik heb deze vd action:
Daarin word je vooral heel bruin, is ook wel fijn. In het midden zit mesh waardoor je het ook niet te warm krijgt maar daarvan zou ik er geen twee halen want je ligt te plat om te kletsen. Niet echt gezellig denk ik.
Deze lijkt me ook leuk maar zou toch liever iets hebben waar je onafhankelijk van elkaar in kan
Al met al raad ik je dus die gele aan x2. Heeft tenminste ook een bekerhouder
Appie!